מרוצה מאוד, שעתיים לאחר פנייתי בשל מדיח כלים סימנס תקול, כבר התייצב לתיקון. הודיע מראש מה המחיר וכך אומנם היה. לאחר שעזב המדיח עובד כרגיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יצחק אמיתי, קרית טבעון.
אשרור: 10/12/2021
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממדיח כלים beko.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מאיה שימשי, יגור.
משוב: 26/09/2021
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע מעכשיו לעכשיו באותו היום והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנאר זובידאת, בסמת טבעון.
אשרור: 17/08/2021
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה והדרכה עבור מדיח של חברת בוש.
חוות דעת:
פעם ראשונה שאני מקבלת כזה שירות מדהים! אין דברים כאלה! הוא בא בזמן והיה כל כך טוב, סבלני, אכפתי והדריך אותי ארוכות איך להשתמש במדיח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון שריג, רמת ישי.
אשרור: 05/03/2021
משוב: 04/01/2021
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
תיקן את התקלה (עצם זר במשאבה) לאחר כמה ימים התקלה חזרה, חזר מצא עוד עצם זר שנשאב למשאבה תיקן ולא גבה כסף! מקצועי, יסודי ואדיב. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד זוריהן, רמת ישי.
אשרור: 26/11/2020
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
החלפת קפיצי דלת מדיח סימנס.
חוות דעת:
שירות מצוין. הגיע בזמן, היה מקצועי, תיקן והגיע מהיום למחר. עבד מסודר ונקי. אני מרוצה מהשירות וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה מועלם, קרית טבעון.
משוב: 20/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח סאוטר הכולל החלפת רגש חום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! בא בזמן, היה אחראי, נעים, גילה סובלנות והסביר הכל. היה מקצועי מאד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר גינזבורג, רמת ישי.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מדיח כלים בעקבות תקלה.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הדריך אותי דרך הטלפון מה לעשות ואמר שחבל שיגיע, הדבר הראשון שאמר לי לעשות עזר :)
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת עיני, קרית טבעון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש ומייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא איש באמת מקסים, חרוץ, נעים ולקח מחיר הוגן. התקלה במדיח הייתה יותר מורכבת ואמר מראש שיכול להיות שלא פתר את הבעיה ואכן הבעיה לא נפתרה אבל התרשמתי שהוא אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
תחומי התמחות
:: תיקון מקררים
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מכונות כביסה
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.