היה מעולה! היה נעים, מקצועי, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושבע בר יוסף, קרית טבעון.
משוב: 15/02/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן ויצנר, קרית טבעון.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות, הגיע מהר, נתן מחיר הוגן לדעתי והיה מאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידית אבן דנן, קרית טבעון.
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת הייאר שכלל פתיחת סתימה.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב. הוא הגיע בזמן, היה נחמד והוא עזר לי להוציא דברים מהמקרר. הוא היה בסדר גמור ואמר שאם יש בעיה להתקשר אליו והוא יבוא לפני החג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה גולדברג, רמת ישי.
אשרור: 22/09/2021
משוב: 21/06/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכולל פתיחת סתימה בניקוז, מחברת אמנה.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה ועבד יפה מאוד. שיתף אותנו בתקלה שהייתה במקרר, היה נחמד מאוד וקשוב. אני ואשתי מאוד מרוצים מהעבודה שלו וממליצים עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דב קציר, קרית טבעון.
משוב: 21/07/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה ר. רמת ישי.
משוב: 12/07/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG שכלל כיוונון טמפרטורה וניקוי צנרת.
חוות דעת:
התקשרתי אליו יחסית מאוחר בסופש, הוא היה מאד נעים, אמר לי לשלוח פרטים בווטסאפ, היה שיפור לפני שהגיע והוא הציע מיוזמתו לבטל את הביקור אבל רציתי שיבוא. הוא היה מאד נעים, סובלני, עשה בדיקה מאד יסודית, המחיר היה סופר סופר הוגן והוא לקח רק עלות ביקור. הוא כן עשה כל מיני עבודות, הסביר לי מה לעשות, הגיע מרחוק ועדיין לא העלה במחיר. הוא היה סופר הוגן, מקצועי, מתחשב והייתי מאד מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ליכטינשטיין, רמת ישי.
אשרור: 05/07/2021
משוב: 08/04/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר בעקבות הקפאת מוצרים.
חוות דעת:
היה מצוין! משיחת הטלפון היה נעים מאוד, קבע איתי טווח שעות, אמר שיעדכן חצי שעה לפני ואכן הגיע בדיוק לפי התכנון. מהרגע הראשון ישר התחיל לתקתק, בלי יותר מדי דיבורים, זיהה את הבעיה, עזר לפנות אפילו דברים מהמקרר, החזיר את כל הדברים והסביר לי מה הייתה הבעיה. בנוסף עשה לי בדיקה וניקוי של עוד חלק שלא אמרתי לו מיוזמתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה י. קרית טבעון.
משוב: 19/05/2021
תיאור השירות:
תיקון של מקרר סמסונג.
חוות דעת:
היה מעולה מבחינת השירות. הגיע באותו היום, הסביר כל שלב, ענה על שאלות, לא מיהר להתקין חלפים ולהיכנס לתיקון מורכב ויקר, רק כמוצא אחרון ולאחר מעקב אחר התיקון הנוכחי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.