מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.89
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא יעקובי, חיפה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בסוף קניתי מקרר חדש כי החלק היה יקר. הוא נתן מענה מהיר, היה ממש מקצועי ובא בזמן, פצצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל ק. חיפה.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר והחלפת גומיות במקרר אחר.
חוות דעת:
היה מקצועי ביותר ונטול משחקים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה ציפנסקי, חיפה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת פריגדר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, זמין, קבענו מהר והגיע יום למחרת, הגיע בזמן, המחיר יקר לדעתי אבל תיקון המקרר כמו שצריך והכל עובד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אוצניק, חיפה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
ניסים היה מדהים! איתר את הבעיה וגם כשהמקרר הערים קשיים היה סבלני ומקצועי, חיכה לבדוק שהכל יסודר ואף וידא טלפונית לאחר מספר ימים שהכל בסדר. כן יירבו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל רונן, חיפה.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מקרר.
חוות דעת:
ניסים היה מצוין, ממש מעבר לכל הדמיון. הוא היה אמין בצורה יוצאת מן הכלל, שירותי ונחמד, הוא ניסה לתקן את המקרר, דאג לנו למקרר חלופי ובסופו של דבר גם לא הייתה עלות כי לא הצליח לתקן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוראל אלוש, חיפה.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן היה מקצועי, והגון, לאחר הבדיקה החלטנו לקנות כבר מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה ב. חיפה.
אשרור: 10/01/2020
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! שירות מהיר, קשוב ואיכפתי. ידע לאמר מראש מה החלופות ומה הסיכויים לתיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה סיון, חיפה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר בפריזר במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב מאוד! קודם כל הוא הגיע בזמן. נתן הסברים ועבד בנחת. גם אחרי כן התקשר אליי לוודא אם זה בסדר ובאמת הכל היה תקין. הוא ממש נתן שירות טוב וגם מחיר הגיוני לדעתי. הוא היה נהדר, היינו מאוד מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי גזית, חיפה.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הגיע מתי שקבענו, איתר יחסית מהר את התקלה וביצע את ההחלפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמי כהן, חיפה.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג ותיקון טיימר בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
אחלה גבר ניסים! הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 456 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק