מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.76
מחיר 9.21
איכות 9.68
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שגיא יום טוב, פתח תקווה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל שכלל החלפת חוטים והחלפת ברגים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. השירות היה מהיר, הוא הגיע תיק תק איך שהתקשרתי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלחנדרו מיכל, גבעתיים.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג חצי אוטומטי בלוח חשמל והתקנת נורה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד ועשה עבודה טובה. לדעתי המחיר היה יקר מהממוצע.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
זיו א. פתח תקווה.
משוב: 14/07/2018
תיאור השירות:
התקנת לוח חשמל וקו חשמל.
חוות דעת:
הוא מסור, מקצועי ואמין. הוא עושה עבודה מכל הלב, בעל מקצוע מצויין. מחירים הוגנים ואטרקטיביים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים כגן, פתח תקווה.
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
התקנת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא מעולה, אמין, מקצועי, זמין לשאלות ולתקלות. הוא ביצע עבודה טובה ואיכותית, מחיר אטרקטיבי, בעל יחסי אנוש ונותן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה מאוד אבל המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם טורנר, הרצליה.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! ניסים הוא בחור לבבי ונחמד הזעקתי אותו בדחיפות והוא הגיע באותו יום. לאחר שהלך ראיתי שהיתה ביננו חוסר הבנה ומשהו לא נעשה. התקשרתי אליו שוב והוא חזר מיד וסידר את הבעייה למרות שעכשיו היה הרבה יותר קשה לפתור אותה (עקב הנמכת הגבס שכבר היתה מוכנה) ולמרות זאת ניסים מצא פתרון יצירתי לשביעות רצוני ולקח רק חצי מהכסף על עבודה כזאת, רק כדי להשאיר אותי מרוצה. איזה כיף שיש כאלה בעלי מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ארדמן, הרצליה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה במרפסת.
חוות דעת:
הוא עבד מאוד יפה, הוא היה אחראי והכל היה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוי קומרוש, הרצליה.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון תקלה בנקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש מדהים! ענה לי בשעה מאוחרת, כשהוא באמצע עבודה, חסך לי המון כסף, הסביר לי מה לעשות כדי לתקן את הבעיה, אמר להוריד את השאלטר הראשי, התקלה תוקנה בזכות ההסבר שלו, הוא היה אדיב, סבלני וענה על כל השאלות שהיו לי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה ב. הרצליה.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 בתי מנורה תקולים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה הוא בא בזמן כמו שהבטיח, סידר את זה במחיר סביר, הוא איש נחמד נותנת לו 10 בהכל, יצאתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל טויל, רמת השרון.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק