מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.75
מחיר 9.70
איכות 9.71
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי ל. רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל, סידור לוח מפסקי החשמל והתקנת טיימר חדש חלופי.
חוות דעת:
הגדיל ראש לגבי מערכות חשמל שונות, נתן יעוץ וטיפים שונים. השקיע מאמצים וזמן בשביל לתת איכות. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום רשף, רחובות.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון וקיבוע של חוט חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן וביצע את העבודה בלי שהייתי נוכח, רק דיברתי איתו בטלפון. אחרי זה בדקתי את העבודה ואני מאוד מרוצה. הוא בהחלט קלע למטרה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שמואלי, יבנה.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע מחד פאזי לתלת פאזי.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! קודם כל הוא הגיע בזמן, הגיע אפילו יום לפני שקבענו, כמובן בתיאום מראש, בשביל לראות את הבית ולתת הצעת מחיר כמו שצריך. הוא היה כאן בערך שעתיים והסתכל על הכל ביסודיות. הוא חזר למחרת ועשה עבודה ממש טובה, גם המחיר שלו היה המחיר הכי הוגן וטוב שבדקנו. אנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי הנדל, נס ציונה.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
פיצול קווים בבית ישן. שדרוג חשמל בלוח חשמל ובקווים.
חוות דעת:
אדם נעים ומקצועי מאוד. התגבר על קשיים ובעיות חשמל שונות. עשה מה שהבטיח ואפילו מעבר! נתן תמורה הולמת למחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום א. רעננה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הצמדת בתי מנורות לתקרה, החלפת שקע, תיקון בית מנורה וחיבור כבלים מנותקים בבית מנורה נוסף.
חוות דעת:
נהדר! הוא היה אדיב, סבלני, נחמד ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה קורן, עין הוד.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפה של ארון חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה מבחינת זמנים, עבודה, מקצועיות, הכל!, בנוסף המחיר היה טוב ממש בשביל השוק, מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מדר, פתח תקווה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת! איתר תקלה שאחרים לפניו לא מצאו, עבד נקי, מסודר ומקצועי, הוא עמד בזמנים והיחס היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס ש. כפר סבא.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שעון דוד.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל מולין, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע שהותך וטיימר בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ואנחנו מרוצים מאוד! הציל אותנו בלילה, נתקענו בלי דוד. הוא איש מאוד נחמד ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ל. רמת השרון.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! המחיר היה מעולה, הוא אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 330 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק