מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.76
מחיר 9.70
איכות 9.82
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחום רשף, רחובות.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון וקיבוע של חוט חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן וביצע את העבודה בלי שהייתי נוכח, רק דיברתי איתו בטלפון. אחרי זה בדקתי את העבודה ואני מאוד מרוצה. הוא בהחלט קלע למטרה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי שמואלי, יבנה.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע מחד פאזי לתלת פאזי.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! קודם כל הוא הגיע בזמן, הגיע אפילו יום לפני שקבענו, כמובן בתיאום מראש, בשביל לראות את הבית ולתת הצעת מחיר כמו שצריך. הוא היה כאן בערך שעתיים והסתכל על הכל ביסודיות. הוא חזר למחרת ועשה עבודה ממש טובה, גם המחיר שלו היה המחיר הכי הוגן וטוב שבדקנו. אנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי הנדל, נס ציונה.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
פיצול קווים בבית ישן. שדרוג חשמל בלוח חשמל ובקווים.
חוות דעת:
אדם נעים ומקצועי מאוד. התגבר על קשיים ובעיות חשמל שונות. עשה מה שהבטיח ואפילו מעבר! נתן תמורה הולמת למחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל הר צבי, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת 20 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור והוא טיפל בכל מה שרציתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מיכל ד. תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח החשמל ותיקון שקע מקצר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ניסים היה אדיב מאוד, שירותי ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם ר. גני תקווה.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בבית פרטי לקראת הגדלה בחברת חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מורכב מכמה צדדים, היו צדדים טובים והיו צדדים פחות טובים לדעתי. המחיר שלו היה זול בעיניי ובגלל זה לקחתי אותו. בפועל בפעם הראשונה הוא לא סיים את העבודה אז קבענו לפעם נוספת אבל התרשמתי שהוא שכח להגיע. קבענו מועד נוסף. זאת פעם ראשונה שאני עושה בדיקת חשמל ומסתבר שצריך מישהו נוסף כדי לבצע את הבדיקות אבל הוא בא לבד, נוצר מצב שעבדתי איתו כי אי אפשר לעשות את זה לבד. הוא לא סיים אז חזר פעם נוספת ושוב עבד שעות, בפעם השנייה הוא כבר בא עם עוזר שהיה צריך ללכת באמצע לזמן ממושך ושוב היה צורך שאעזור שם. יש בדיקה נוספת שרציתי לעשות שלא כלולה במה שסיכמנו מראש, חשוב לי לציין שהוא אמר מראש שהמכשיר שמבצע את הבדיקה מקולקל אבל בעיניי זה מכשיר בסיסי ובינתיים קניתי אחד כזה, הופתעתי שבמשך שבועיים לא היה לו מכשיר כזה תקין. מבחינת מקצועית בכל מה שקשור לחשמל אני סומך עליו במאה אחוז, אבל הרגשתי פחות בנוח עם הפירוק וחיבור של גופי התאורה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אריאל רומי, שערי תקווה.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וגוף חימום לדוד חשמל.
חוות דעת:
מבחינת זמנים ומחיר הוא היה עשר. את העבודה עצמה הוא עשה בסדר גמור, אבל בסיום העבודה היה ברז בבית שלא עבד. הוא אמר שזה לא קשור לדוד למרות שהברז הפסיק לעבוד במהלך העבודה שלו. התרשמתי שהוא לא מוכן לקחת על זה אחריות. אחר כך התקשרתי להתייעץ עם אינסטלטור וביוזמתו הוא שאל אם היה אצלי חשמלאי, אמר שכנראה זאת הצטברות של אבנית בעקבות העבודה והסביר לי איך לטפל בזה. ממה שאני מבין הוא היה צריך לעשות מעקף כשהוא עבד כדי למנוע את זה. מבחינת העבודה הוא עשה הכל בסדר אבל לא אהבתי את ההתנהלות שלו בסוף, הרגשתי שהוא ניסה להתחמק לולא לקח אחריות.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
רונן קמק, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ברגע שראה שהוא מתעכב התקשר להודיע, המכשיר עובד עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי סהר, הוד השרון.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע חד פאזי לתלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. השירות מצוין, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון שני, רעננה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר דוד והזזת נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, הסביר כל דבר, ותיקן ליקויים קודמים שנעשו בחשמל בביתנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 222 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק