מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.73
מחיר 9.71
איכות 9.75
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד שוורצמן, מודיעין.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
התקנת עמדת טעינה לשואב אבק ידני של חברת שיאומי.
חוות דעת:
הוא היה עשר! היה מסביב כל מיני דברים נוספים שצריך לעשות כמו התקנת שקע ועבודות נגרות קלות כדי שיוכל להתקין את עמדת הטעינה, מקצועי, התאמץ והוא ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה זלזבורג, מודיעין.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל שכלל החלפת מפסקים.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב! הגיע מהר תוך פחות משעה אפילו שהוא לא מהאיזור וטיפל בבעיה בצורה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סמדר מורלי, מודיעין.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
כבל תקשורת לצנרת תת קרקעית מנקודת התקשרות של הבית לנקודת הטלוויזיה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד. הוא היה מצוין והגיע בהתראה קצרה. הוא היה מקסים ונעים. חמד של בחור. השירות היה אחלה, הוא הצליח לפתור את הבעיה. והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פרידמן, שעלבים.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף תאורה וחוט שנשרף.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אדווה, מודיעין.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
איתור קצר ותיקונו.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! ניסים טיפל בקצר מסובך ולא רגיל, הגיע פעמיים לצורך התיקון וחייב על ביקור אחד כשפתר את הבעיה. אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא משה, מודיעין.
אשרור: 08/10/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
מתן ייעוץ טלפוני לזיהוי מקור של קצר.
חוות דעת:
קפץ לי הפקק ולא היה ברור מה המקור של הקצר. הוא היה מאוד נחמד ועזר לי למצוא את התקלה דרך הטלפון. זה היה באמצע הלילה, אז הוא הנחה אותי מה לעשות. הסתבר שזה היה הדוד, אז ניתקתי אותו ולמחרת הזמנתי טכנאי שיתקן את הדוד. הוא היה עשר !
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור רבינוביץ, מודיעין.
אשרור: 25/09/2019
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע תלת פאזי לשקע חד פאזי.
חוות דעת:
נראה לי שהוא היה אחלה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד ו. מודיעין.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי, אומנם איחר בחצי שעה אבל עדכן על זה. נראה שעשה עבודה טובה, הקפיד לעשות עבודה מדויקת, שהגופי תאורה יהיו מדויקים לעומת הקיר ואני מרוצה מאוד!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה א. מודיעין.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורת הלוגן בממ"ד למנורת לד.
חוות דעת:
עשר על הכל!! אדם מאד נעים. הודענו לו שיש לנו בעיה עם מנורת ההלוגן בממ"ד וחשבנו שזה עניין של החלפת סטארטר או נורה ומסתבר שהיה צריך להחליף את כל המנורה. הוא נסע איתנו לחנות, עזר לנו לבחור את הדבר הנכון לנו והתקין את החדש, לקח מחיר בהחלט הוגן ובסך הכל מאד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית כרם, מודיעין.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
יצירת נקודת חשמל והחלפת שעון שבת של דוד חשמל.
חוות דעת:
השירות והעבודה שלו מצוינים. הוא הגיע בזמן, הסביר מה הוא עושה והכל היה אחלה רק המחיר לדעתי היה מעט גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 366 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק