מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.73
מחיר 9.74
איכות 9.79
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מקס לוין, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של שקע.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא היה גמיש מבחינת תיאום זמנים, עשה עבודה נקייה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאיר ל. תל אביב.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
התקנת 12 שקעים בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מאוד מרוצה ממנו וביקשתי ממנו אפילו שיעשה עוד שקעים מעבר למה שתוכנן. הוא עשה עבודה מסודרת, מקצועית והשאיר נקי אחריו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעם גלצר, תל אביב.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
התקנה של מפסק, החלפת שקעי חשמל, החלפת נקודות תאורה ותיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
ניסים היה מקצועי ומקסים. הוא הגיע אליי לדירה שדרשה החלפה של שקעים והתקנה של מנורות ומפסקים. היה יסודי ומסודר בעבודה, דאג לתת הצעה בטרם העבודה. ועשה הכל מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה כרמי, מודיעין.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה, תיקון שקע והתקנת מנורה.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית, אכפתי ואמין והמחיר היה הוגן. הבעיה היחידה הייתה עם ההתארגנות שלו. קבענו ב8:20, אחרי שכבר היה אצלי לפני כן, כך שידע בדיוק מה העבודה. הגיע בלי חומרים ודברים שהיה צריך, לכן היה צריך לנסוע לקנות, הזמן התארך ובעצם את רוב העבודה התחיל רק בשעה 14:00 וסיים ב18:30. העבודה נטו הייתה בערך חמש שעות וברוטו 10 שעות. אני כן ממליצה לקחת את שרותיו, אבל חשוב לתאם צפיות לפני בכל הקשור לזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאור ר. שוהם.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 מאווררי תקרה והתקנת שקע חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות טוב. הגיע בזמן, היחס היה בסדר. היה קצת איטי לדעתי בתלייה של המאווררים אבל נראה שלא ציפה שזה יהיה ממש מסורבל. הייתה בעיה בקיר שלא היה אפשר להעביר שם את החוטים כמו שחשבנו. יחס מאוד יפה, איש מאוד נעים. התנצל שזה לקח הרבה זמן, הוא ממש השתדל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר מחפוד, נחלים.
אשרור: 17/12/2018
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע כפול וטלויזיה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא ממש השקיע, הגיע יום קודם כדי לראות מה בדיוק צריך, גבה מחיר הוגן, היה מאוד אדיב. אני מאוד מרוצה- הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר Tsymbalov, מודיעין.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע חשמל חדש.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר הררי, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
לא היה חשמל בבית, הגיע מהר, היה נחמד ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ל. תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
חיזוקים של חיבורים בארון חשמל ותיקון הארקה בבית.
חוות דעת:
היה די טוב. הגיע ללא מסמכי אחריות, כרגע ממתין לקבל את המסמך על השירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‫גיא דרוקר‬‎, תל אביב.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש עשר. הגיע בזמן, נשאר הרבה כי היו בעיות שלא קשורות אליו ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 264 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק