מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.96
מחיר 9.64
איכות 9.86
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פנינה רון רון, ראשון לציון.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי דוד שילוב מאבנית, שנמצא על גג רעפים.
חוות דעת:
העבודה בוצעה אצל הדיירת שלי ואני לא הייתי בארץ בזמן העבודה. היה משהו שמאוד מאוד הפריע לי - ביקשתי ממנו שיצלם לי את המצב של הדוד כדי שאני אראה במקביל לעבודה מה קורה, ואני גם פניתי אליו מיד בתחילת העבודה שישלח לי תמונות והוא לא עשה את זה. אני לא אהבתי את זה, בעיניי זה מאוד מביך, לא בסדר ולא לעניין. הוא הביא לי עבודה מוגמרת וסכום שאני צריכה לשלם וזה ממש לא מכובד, אני לא יודעת אפילו מה הוא עשה בדיוק ואני יצאתי בהרגשה רעה ועם כאב בטן מכל הסיפור. הוא לא מילא בקשה שלי שבוודאות ידע שביקשתי ואני עכשיו לא יודעת מה הוא עשה שם ועל מה גבה את הכסף.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבל אברומוביץ', ראשון לציון.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון חסין, ראשון לציון.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי צנרת בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי, זמין, מסביר פנים וסך הכל היה ממש בסדר. לדעתי המחיר היה קצת יקר יחסית, אבל ביחד עם מהירות הפתרון שלו בטיפול והזמינות זה היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אירינה גוסמן, ראשון לציון.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד משולב.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו כדי לבדוק את הדוד ואיתר שהבעיה הייתה רק במפסק ושהדוד עצמו תקין, הוא לא יכל לטפל בזה ולכן הפנה אותנו לאיש מקצוע אחר וגבה מאיתנו עלות ביקור בלבד, אני חושבת שהוא היה אמין מאוד ולא ניסה למכור לנו סיפורים, אם תהיה לי בעיה נוספת אני אקרא לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון צ. בית דגן.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! עשה עבודה טובה, היה נחמד והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה גוטמן, ראשון לציון.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במתג ההפעלה של הדוד וביצוע תיקון זמני.
חוות דעת:
הזמנתי את חיים בגלל בעיה של אי חימום המים בדוד החשמלי. חיים איתר במהירות שהבעיה היא לא בדוד אלא במתג ההפעלה. ביצע תיקון זמני וגבה מחיר רק עבור הביקור. מקצוען אמיתי ובעל מקצע ישר והגון. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פרידמן, ראשון לציון.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל שכלל החלפת גוף חימום ותרמוסטט.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הגיע בזמן וביצע את העבודה באדיבות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה אמסלם, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת מערכת חשמל של דוד.
חוות דעת:
אני מרוצה! הוא הגיע מהר מאוד ועם כל הציוד, הסביר הכול, לא התמהמה והכל היה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נתן ק. ראשון לציון.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ ובדיקה של דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע בזמן, נתן לי ייעוץ ובדק את הבעיה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל בסון, ראשון לציון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא נתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 803 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק