מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.67
מחיר 9.22
איכות 9.50
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חנוך רידר, תל אביב.
משוב: 06/06/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורן כ. תל אביב.
אשרור: 31/05/2019
משוב: 01/04/2019
חוות דעת:
היה מצוין! איש מיוחד שמדבר בגובה העיניים, בעל מקצוע יעיל ומקצועי ויישר כוח. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה נ. תל אביב.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתום בדוד עם נזילה.
חוות דעת:
היה נ-ה-ד-ר! בעל מקצוע תותח, זריז, יעיל, אמין ואני ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא לוי, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש טוב! אמין, מקצועי וגבה מחיר הגון. הגיע אפילו כשלא הייתי, שלח לי תמונות וייעץ לי שלא כדאי לתקן. נתן לי עצה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן מונצז, תל אביב.
אשרור: 26/04/2019
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
היה מוצלח מאוד. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, לקח את המחיר שסיכמנו מראש והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כהן, תל אביב.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של דוד שמש נימרוד.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים. חיים היה מאוד נחמד והסביר הכל בסבלנות רבה. לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בשארי, תל אביב.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שכלל החלפת מערכת חשמל.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מקצועי ונחמד, עשה עבודה טובה. ממש עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם פרידמן, תל אביב.
אשרור: 07/03/2019
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד חימום חשמלי.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ! אדיב, נחמד ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב פרידמן, תל אביב.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש בגודל 120 ליטרים.
חוות דעת:
אני מביא לו בכל הדירוגים את הכי טוב שיש. יש לי רק מילים טובות להגיד עליו! הייתי מרוצה מהכל, מהאחראיות, מהאכפתיות מהמקצועיות, מהמחיר ההוגן שלקח, מהזמנים, שעה זה שעה אצלו ובנוסף, הוא התקשר אח"כ לשאול אם הכל עובד כמו שצריך. פשוט אין לי שום דבר רע להגיד. כל התיאורים החיוביים שיש זה מה שאני אומר עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר כהן, תל אביב.
משוב: 24/02/2019
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 659 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק