מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.41
איכות 9.47
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חופית אדאדי, בת ים.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון וו במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בסך הכל, אבל הוא קצת 'ראש קטן', הוא לא ניסה לתת לי פתרון מקצועי באמת ולכן הבעיה חזרה. בנוסף המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סגור
אלה שמוניס, חולון.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקונים שכללו התקנת מוט באמבטיה, תיקון ידית בדלת והחלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! הגיע בזמן שקבענו והיה ממש נחמד ואדיב. הוא השקיע בעבודה ועשה אותה בצורה מקצועית וטובה. גם המחיר שלקח לנו היה ממש מתחשב והוגן. הוא בחור נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אדרי, רמת גן.
משוב: 30/06/2018
תיאור השירות:
תליית מדפים בחדר אמבטיה וכן תיקון של הניאגרה.
חוות דעת:
הוא מאוד שירותי ומקצועי, אני משפץ כמה דירות והוא אחד מבעלי המקצוע שאני הכי מרוצה מהם, בחור אדיב , אני ממליץ עליו בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ל. א. תל אביב.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
איטום רטיבות ותיקונים קטנים בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
דוד מקצוען אמיתי! היה גמיש עם השעה, הגיע בזמן, עשה עבודה יפה ונקיה, הכול באדיבות, ביעילות ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ב. ל. תל אביב.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה, הרכבת 2 ווילונות ותלית ארון אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! עבודה טובה, איש מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 11/10/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון רובה בחדר אמבטיה .
חוות דעת:
התיקון פתר בעיה של נזילה לשכן מתחת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ברוך בלום, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל וסיוד חדר שירותים.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלנה זינגר, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלסטיק בתחתית דלת של מקלחון.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור ויש לי רק דברים טובים לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי אלמליח, תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תליית מנורה ותמונה גדולה.
חוות דעת:
הוזמן אלינו כדי לישר מנורה תלויה ולתלות תמונה גדולה עם קיר גבס. את המנורה היה ממש לא קל לתלות בצורה בטחונית. התמונה נפלה מהקיר אחרי 10 ימים ומתברר שהדיבלים שעודכנו לא החזיקו את התמונה. רק בנס לא נפצע אף אחד בבית. בחור נחמד, אבל ממש סכנת חיים. אני לא ממליצה.
איכות
1
מחיר
0
זמנים
10
יחס
10
2
כללי
גירסאות
רועי בוחניק, תל אביב.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודות תיקון של גבס וצבע במבואת הבית.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא הגיע בזמן, תיקן מעבר למצופה, השירות היה אדיב והוא עבד בצורה נקייה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק