מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.85
מחיר 9.56
איכות 9.68
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ריקי בר נוי, תל אביב.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה ומוט לווילון.
חוות דעת:
הוא היה נהדר והכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לינור כץ, רמת גן.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה, מראה ושני מתלים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה את זה בצורה טובה, מקצועית וגם היה מאוד נחמד, הייתה לי מקדחה, שאלתי אותו איך להשתמש בה והוא הראה לי וזה היה אדיב מצידו. הוא עמד בזמנים ואפילו הקדים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לוי נחום, נס ציונה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
התקנת זרוע טלוויזיה והתקנת מחזיק טלוויזיה לקיר.
חוות דעת:
עבודה מעולה, יחס אישי, מחיר סביר, שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ב. ל. תל אביב.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה, הרכבת 2 ווילונות ותלית ארון אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! עבודה טובה, איש מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קמליה פלם, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
הרכבת רהיטים של איקאה.
חוות דעת:
דוד היה נחמד מאוד, הוא הגיע בזמן כמו שעון שווייצרי, מבחינת המקצועיות הוא הרכיב דברים מסובכים והוא עשה הכל נפלא. הוא מאוד עדין, מאוד מנומס ונהניתי מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי אלמליח, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תליית מנורה ותמונה גדולה.
חוות דעת:
את המנורה היה ממש לא קל לתלות בצורה בטחונית. אף על פי שלא מדובר בעבודה גדולה, האדם הגיע בזמן, עבד בצורה מקצועית ומהירה, ניקה אחריו את הרצפה והיה גם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית פ. תל אביב.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורה בחדר מדרגות עם תקרה גבוהה.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד פלג, תל אביב.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
הזזת ארון קיר 7 דלתות בחדר שינה, ניקוי עובש מהקיר והדיקט שמאחורי הארון, צביעת הקיר עם בונדרול וצבע נגד עובש, החזרת הארון וחיזוק.
חוות דעת:
הגיע בדיוק בזמן (ואפילו שלח תזכורת ערב מראש), עשה עבודה סופר מקצועית עם ארון ישן שלא היה פשוט בכלל להזיז אותו, רואים שיש לו הרבה ניסיון עם מקרים כאלו. ניקה את העובש בצורה ייסודית וגם צבע את הקיר מחדש. היה מאוד אדיב (וגם איש שיחה מעולה כשמחכים שהצבע יתייבש), והמחיר שלו היה הוגן בהחלט. רואים שהוא אוהב את מה שהוא עושה, ולוקח את העבודה בצורה הכי רצינית שיש. ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה אשכול, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תליית וילון ומדפים.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע באותו היום בו התקשרתי אליו ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יצחק ג. תל אביב.
משוב: 04/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק