מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.94
מחיר 9.71
איכות 9.94
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדביה מידד, ירושלים.
אשרור: 08/10/2019
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקן שלט למזגן ובדיקה כללית.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דרור הלחמי, ירושלים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת טורנדו שהפסיק לקרר שכלל החלפת קבל במדחס.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה, הגיע בזמן ובהתראה קצרה, היה מאוד נעים, שירות טוב, מקצועי ואמין. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון זלקוב, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס במזגן של חברת אלקטרה בעל 5 כוח סוס.
חוות דעת:
ליאור היה סבבה, הגיע מהר, עשה עבודה טובה ומהירה, נחמד, מקצועי, הסביר, מחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארזה קימלדורפר, ירושלים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! עשה מה שאפשר לעשות במזגן בן 20 שנה, ואנחנו מקווים שזה יעזור. אמר שאם תחזור הנזילה, אתקשר אליו ואז הוא ינסה למצוא חלק באלקטרה שכמעט אין סיכוי למצוא אחרי שנים רבות כל כך. בינתיים המזגן עובד יפה. הוא היה ממש בסדר. עבד יפה והיה מנומס, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי מנור, ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון צנרת גז.
חוות דעת:
הוא היה מושלם, האשיות שלו מדהימה, המחיר שלקח היה מאד הוגן, מקצועי וגם הציע לטפל בעוד משהו שלא ראיתי, עמד בזמנים ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד אליעש, ירושלים.
משוב: 30/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי במוסד לימודים.
חוות דעת:
הוא בחור מצוין, עושה עבודה טובה, פירק את המזגן לגורמים, הלחים מה שהיה צריך ותיקן את הבעיה. הוא חסך לנו המון כסף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מיכל ג'בסקי, אפרת.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז ומילוי גז במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש טוב, הוא הגיע בדיוק בזמן ועשה עבודה מעולה. אחרי כמה ימים הגיע תקלה נוספת והוא חזר לתקן את המזגן שוב ללא עלות. הוא בן אדם מאוד טוב וישר. כיף שיש אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר מיכאלי, מעלה אדומים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת שרפ בעל 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
ליאור היה מקצוען, הגיע לתקן את המזגן, חוט ההזנה נשרף והייתה גם סתימה בצינור ניקוז, עשה עבודה טובה, אדיב, לקח מחיר סביר לדעתי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם טובים, מעלה אדומים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! זה לא סיפר גדול, הוא עשה את זה זריז והיה וטוב. חד משמעית מגיע לו 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם דדון, הרצליה.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מצוין וממש חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק