מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.92
מחיר 9.74
איכות 9.92
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 66 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עינת טריביץ, ירושלים.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
לפני שהוא בא הוא הציע לי איך לפתור את התקלה לבד. זה היה מקסים שהוא ניסה לעזור לי טלפונית ולחסוך לי את הביקור, כשהוא בא הוא היה נחמד ונעים הליכות, לא גבה יותר כסף מהביקור ועשה עבודה יסודית. אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רז פלט, ירושלים.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן והתקנת מזגן אמקור כולל אספקת מזגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב טורם, ירושלים.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של חברת תדיראן וכוון שלט.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי בהתחלה המזגן לא עבד אבל כשהגיע זה עבד זה קצת ביאס אותי אבל הוא מצדו היה ממש על הכייפאק. לדעתי המחיר ששילמתי לא הולם את העבודה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
דרור הלחמי, ירושלים.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת טורנדו שהפסיק לקרר שכלל החלפת קבל במדחס.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה, הגיע בזמן ובהתראה קצרה, היה מאוד נעים, שירות טוב, מקצועי ואמין. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד קניגין, ירושלים.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן אחד, מילוי גז במזגן נוסף ואספקת שלט.
חוות דעת:
ליאור היה אצלי והיה ממש בסדר גמור, הגיע פעמיים. היה ממש על הכיפאק, הכל עובד והוא עשה הכל במהירות. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר כ, ירושלים.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לניקוי פילטר פנימי במזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
נשמע כמו בן אדם אמין ומקצועי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית מ. ירושלים.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי.
חוות דעת:
שירות מצוין! מאוד נחמד, הסביר במדויק מה הייתה הבעיה ונתן הסבר על תקלה שקיימת כדי שנוכל לעקוב אחריה, אך לא היה צורך לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדביה מידד, ירושלים.
אשרור: 08/10/2019
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקן שלט למזגן ובדיקה כללית.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד רזניק, ירושלים.
אשרור: 07/10/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן LG.
חוות דעת:
הוא היה נהדר. הוא פשוט היה מאוד נעים, זריז, מקצועי והכל באמת היה על הכיפאק, הוא גם נתן מחיר מאוד הוגן בעיניי, באמת הכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי בר, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן במשרד.
חוות דעת:
הוא היה זמין, מאד מקצועי ואמר שלא שווה לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 66 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק