מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמי
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.87
מחיר 9.03
איכות 9.54
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מעיין דגן, גן יבנה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, אדיב והיה ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דוד ביסמוט, יד בנימין.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון פתיחת סתימה ותיקון מרזב בעקבות נזילה מהגג.
חוות דעת:
עבד ממש קשה, היה נחמד, הבעיה היתה מורכבת, השתדל כמה שיכל אך בסופו של דבר לא הצליח לפתור את הבעיה כי כנראה הסתימה היתה עמוקה מידי ולא היו לו את הכלים הנדרשים לסדר אותה- הוא ממש לא אשם. אפילו היה הוגן בתשלום ועשה דברים מעבר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמי פלד, עזר.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
הוא מצוין. לקח מחיר מאוד מאוד הוגן ,ניקה אחריו וסידר אחריו. הוא עשר בהכל, באמת. ביום שקבעתי איתו הוא בא לראות את הנקודה ונתן הצעת מחיר הוגנת. אחר כך כשהוא הגיע לבצע את העבודה עצמה הוא הגיע בזמן ואפילו חיכה לי רבע שעה קודם. הוא עשה את העבודה בצורה מקצועית, סיים אותה, ניקה והלך. זה מה שאנחנו מצפים. הוא גם התקשר אחר כך לראות שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ס. גדרה.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב בגג.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע מהר. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס סלבודין, אשדוד.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא צילם הכל, דיברנו בשיחת וידאו והוא היה שירותי וזמין. היה נחמד, הגיע בזמן והכל היה בסדר. לדעתי הוא לקח מחיר קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תקוה חן, אשדוד.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה סמויה ואינטרפוץ באמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היינו מרוצים מהעבודה, הוא חשב מחוץ לקופסא ונתן לבעיה פתרון שהוא גם זול וגם טוב. הוא מנע מאיתנו להחליף את כל האינטרפוץ. בהתחלה הוא ניסה להסביר לי בטלפון איך לפתור את הבעיה כדי לחסוך את הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר זאבי, אשדוד.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה סבבה, עמי תחילה בדק את הברז, הלך לקנות ברז חדש והתקין אותו. הוא דאג להיות איתי בקשר טלפוני ולעדכן לגבי העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חנוך אלטמן, ראשון לציון.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 23/04/2019
חוות דעת:
היה אחלה, ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עומרי בלילי, אשדוד.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן, הסביר מה שהוא עושה. הוא תיקן את הנזילה באסלה והבטיח שאם זה חוזר הוא יחזור לטפל בלי תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה שלם, רמת גן.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז בחצר דירה.
חוות דעת:
עמי היה מצוין והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק