מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמי
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.88
מחיר 9.05
איכות 9.57
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד ביסמוט, יד בנימין.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון פתיחת סתימה ותיקון מרזב בעקבות נזילה מהגג.
חוות דעת:
עבד ממש קשה, היה נחמד, הבעיה היתה מורכבת, השתדל כמה שיכל אך בסופו של דבר לא הצליח לפתור את הבעיה כי כנראה הסתימה היתה עמוקה מידי ולא היו לו את הכלים הנדרשים לסדר אותה- הוא ממש לא אשם. אפילו היה הוגן בתשלום ועשה דברים מעבר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
תמי פלד, עזר.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
הוא מצוין. לקח מחיר מאוד מאוד הוגן ,ניקה אחריו וסידר אחריו. הוא עשר בהכל, באמת. ביום שקבעתי איתו הוא בא לראות את הנקודה ונתן הצעת מחיר הוגנת. אחר כך כשהוא הגיע לבצע את העבודה עצמה הוא הגיע בזמן ואפילו חיכה לי רבע שעה קודם. הוא עשה את העבודה בצורה מקצועית, סיים אותה, ניקה והלך. זה מה שאנחנו מצפים. הוא גם התקשר אחר כך לראות שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ס. גדרה.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב בגג.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע מהר. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי בלילי, אשדוד.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן, הסביר מה שהוא עושה. הוא תיקן את הנזילה באסלה והבטיח שאם זה חוזר הוא יחזור לטפל בלי תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה שלם, רמת גן.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז בחצר דירה.
חוות דעת:
עמי היה מצוין והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן בראור, אשדוד.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ליבוביץ, רמת גן.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וניקוי קל בצנרת של מטבח במסעדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה את העבודה במקצועיות. הגיע ביום שישי אחרי הצהריים, לקח מחיר סביר והיה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בוים, ראשון לציון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
הוא חוצפן לדעתי. הוא עבד 'נורא קשה' במשך 10 דקות וביקש סכום מאוד גבוה. שאלתי אותו אם הוא רציני והוא אמר שכן. בסוף סגרנו על מחיר נמוך יותר אבל זה היה פשוט הזוי.
איכות
7
מחיר
0
זמנים
9
יחס
9
4
כללי
גירסאות
מוני ב. ראשון לציון.
אשרור: 30/04/2019
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
החלפת איטרפוץ בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
וולף יאסר, אשדוד.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה פעילה בקיר מרפסת.
חוות דעת:
עמי היה יוצא מן הכלל, הצינורות ישנים והיו מפלסטיק עם הדבקה הוא הצליח להשיג את כל החומרים ועשה עבודה מדהימה עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק