מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמריהו
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.68
מחיר 9.32
איכות 9.66
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 40 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רן בר-זיק, פתח תקווה.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
התקנת לוח חשמל תלת פאזי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אדם נעים, מקצועי ואמין. עשה עבודה טובה, מקצועית ונקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נילי זלצמן, רעננה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
חיבור כבל בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע אליי ב9 בלילה כי אמרתי לו שאני תקועה בלי מקרר. היו כמה מכשירי חשמל שלא עבדו. הוא זיהה שהבעיה בחיבור של הכבל בארון חשמל ותיקן את זה. הוא מדהים ומקסים, מבין מה הוא עושה. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני סים, גבעת שמואל.
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
איתור תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה טוב. הוא אדיב, הגיע בזמן היה מקצועי ולקח מחיר הוגן. ממש יצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 04/11/2018
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנושא תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
ניסיתי לקבוע עם שמריהו מיד לאחר שהחשמל בדירה הפסיק לעבוד אך הוא יכול היה להגיע רק למחרת, מכיוון שהינו צריכים לפתור כבר את בעיית החשמל הוא ניסה לפתור איתנו את הבעיה בכמה דרכים שונות דרך הטלפון עד שלבסוף אחד הפתרונות שהציע עבד והחשמל חזר! במהלך השיחה הוא היה מאוד אדיב, נחמד ומקצועי. מגיע לו 10 בכל הפרמטרים!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ר. גבעתיים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
הזזה של נקודת חשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מילכה זיו, רמת גן.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת פאזות ותיקון חלקים אחרי שריפה בשקע של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה , אמין ועמד על המילה שלו לקח מחיר שהבטיח בא בזמן, סבלני, אנחנו מאד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ק, גבעתיים.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון שתי מנורות והחלפת חמישה מתגים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, לא כל כך עמד בזמנים ואיחר מעט אבל בסך הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טדי גמר, בני ברק.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הוא הגיע, בדק את הכל והחליף גם חלקים שהיו חלודים. הוא בן אדם טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז סנדובסקי, רמת גן.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
התקנה של נקודת חשמל לרכב חשמלי.
חוות דעת:
הוא איש נעים הליכות, חביב והוא היה בסדר מבחינה מקצועית. עשה סבבה של עבודה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ענת אבגר, גבעתיים.
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת תקינות החשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הזמנתי אותו עבור אמא שלי, היא אישה מבוגרת שלא הצליחה להפעיל את החשמל בבית. הוא הגיע ולא הייתה תקלה אמיתית, ולכן גבה תשלום רק על קריאת השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 40 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק