מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמריהו
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.68
מחיר 9.32
איכות 9.66
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 40 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רן בר-זיק, פתח תקווה.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
התקנת לוח חשמל תלת פאזי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אדם נעים, מקצועי ואמין. עשה עבודה טובה, מקצועית ונקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נילי זלצמן, רעננה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
חיבור כבל בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע אליי ב9 בלילה כי אמרתי לו שאני תקועה בלי מקרר. היו כמה מכשירי חשמל שלא עבדו. הוא זיהה שהבעיה בחיבור של הכבל בארון חשמל ותיקן את זה. הוא מדהים ומקסים, מבין מה הוא עושה. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני סים, גבעת שמואל.
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
איתור תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה טוב. הוא אדיב, הגיע בזמן היה מקצועי ולקח מחיר הוגן. ממש יצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 04/11/2018
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנושא תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
ניסיתי לקבוע עם שמריהו מיד לאחר שהחשמל בדירה הפסיק לעבוד אך הוא יכול היה להגיע רק למחרת, מכיוון שהינו צריכים לפתור כבר את בעיית החשמל הוא ניסה לפתור איתנו את הבעיה בכמה דרכים שונות דרך הטלפון עד שלבסוף אחד הפתרונות שהציע עבד והחשמל חזר! במהלך השיחה הוא היה מאוד אדיב, נחמד ומקצועי. מגיע לו 10 בכל הפרמטרים!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה שם-טוב, הרצליה.
אשרור: 01/03/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
תיקון בקופסת חשמל ובבית מנורה.
חוות דעת:
היחס בסדר! הגיע בזמן, עשה עבודה בסדר, הייתה לי שאלה אחר כך שהוא לא ענה עליה עם יחס אדיב, אבל בסוף מה שהוא ענה התברר כמועיל, אז בסך הכל היה סביר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צחי בר, רמת השרון.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בעקבות חדירת מים שכלל ניתוק של יחידת חשמל בגג.
חוות דעת:
זה היה פתרון זמני, הוא מצוין. הגיע צ'יק צ'ק תוך 25 דקות ותוך רבע שעה תיקן מה שצריך. המחיר קצת יקר לטעמי.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שחר בר-מעוז, הרצליה.
משוב: 06/09/2018
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ר. גבעתיים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
הזזה של נקודת חשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית מאור, פתח תקווה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל ומדף.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה! הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית. גבה סכום סביר. ממליצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל גורקוב, פתח תקווה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
עבודת חשמל בבית הקשורה בנורות ובמתגים.
חוות דעת:
שמריהו עשה את הכל באופן מהיר ומקצועי, הוא גם לקח מחיר ממוצע לפי הבירורים שעשיתי, אבל ברגע שהוא עזב התברר שבכל זאת נותר מתג תקול. הוא הציע למחרת לחזור ולתקן שוב את התקלה ובאמת כך קרה, אבל לא הייתי בבית ונאמר לי שהוא לקח כסף פעם נוספת לאחר שסיים לתקן את התקלה שוב באופן סופי. הוא עשה העבודה ממש טובה אבל לגבי התשלום הוא לא היה צריך לקחת כסף פעם נוספת
איכות
10
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 40 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק