מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.75
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי דקל, ראשון לציון.
אשרור: 15/08/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס שלבים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה צפרירי, ראשון לציון.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של כמה שלבים בשני תריסים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והחליף חלקים שלדעתו היה צורך להחליף. הוא לא גבה מחיר עבורם והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ברבן, ראשון לציון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריסים ידניים.
חוות דעת:
הרצל היה בסדר, העבודה נראת לא רע אבל השאיר מאחוריו דברים שלא היה צריך כמו לכלוך ודברים שקשורים לעבודה. הציע מחיר יקר ולאחר מכן ירד במחיר כי היו לי הצעות זולות ממנו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
תמר פרידמן, ראשון לציון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה של תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, עשר. הוא עמד בזמנים ועבד ביעילות. הגיע באותו יום שדיברנו. היה באמת מקסים, יעיל ונחמד, נותן שירות מכל הלב. וגם פעם הבאה אם ח"ו אצטרך אני אקרא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן כוכב, ראשון לציון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים, מסילות וידיות בתריסיפ ידניים והחלפת זכוכית חלבית בחלון.
חוות דעת:
הרצל היה פשוט מעולה, בן אדם ישר ואמין, עבד מהר ופתר מספר רב של בעיות, גם כאלה שראה בעצמו כשהגיע, ללא תוספת לתשלום שקבענו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנחס דורון, גבעתיים.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים ומנופים בתריסי הזזה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד, הגיע בזמן ואני סה"כ מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ר. תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, התאמץ למצוא זמן פנוי ששנינו יכולנו. הגיע בזמן ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון כהן, גדרה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים של תריס.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הרצל נחמד ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארנון נוסבאום, רמת השרון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון עשרה תריסי שלבים שכלל החלפת שלבים ומנגנוני פתיחה וסגירה של התריסים.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, בא בזמן ועשה יופי של עבודה. היה מקצועי, עשה בדיוק מה שסיכמנו ולא ביקש מעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני אייזנברג, תל אביב.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
היתה רצועה שנקרעה, הרצל החליף אותה ועכשיו זה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 208 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק