מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.75
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר ר. תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, התאמץ למצוא זמן פנוי ששנינו יכולנו. הגיע בזמן ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאורה גל, תל אביב.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור ק. תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים ישנים.
חוות דעת:
איש נעים מאוד, נתן מחיר טוב והגון, הגיע מהר והיה יעיל ומקצועי. אין ספק שאפנה אליו שוב אם יהיה צורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי פז, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי, תריס גלילה ורשת.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד. הוא מאוד רציני, מאוד ישר והביא פתרונות לכל שרציתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדריה לוין, תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר, אין לי שום דבר רע להגיע עליו. הוא הוגן, הסביר לי את הבעיה, היה מאוד כנה והסביר לי איך להימנע מזה בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר למפרט, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 תריסי גלילה חשמליים.
חוות דעת:
היה מצוין! רוצה לציין את עבודתו של הרצל. הרצל היה זמין, הגיע באותו יום, בדק במקצועיות את התקלה, הסביר ופירט מה הבעיה. עבד ללא לאות, עד לפתרון. התעקש לנקות אחריו. מאחר ועבד בביתי מס' שעות, בשל מס תקלות- התרשמתי ממנו, מיושרו, מעבודתו, מיחסו לפונים אחרים בטלפון. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו שושנה, תל אביב.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון של חלון דרי קיפ במטבח.
חוות דעת:
בחור נהדר ואיש נחמד מאד! מקצועי, אמין, שירותי, אדיב ומנומס. אפילו בדק עוד חלונות בבית. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דני אייזנברג, תל אביב.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
היתה רצועה שנקרעה, הרצל החליף אותה ועכשיו זה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי ארד, תל אביב.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
כיוון ותיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ודרובינק, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בחלון הזזה.
חוות דעת:
הרצל היה מושלם, הגיע בזמן והיה סופר מקצועי, עשה עבודה אקסטרה בלי לחייב אותי עוד בתשלום. היה נעים לעבודה ואני ממליצה עליו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 208 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק