מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.78
מחיר 9.58
איכות 9.72
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טטיאנה זלסקי, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
התקנה של נקודת חשמל ושקע חדש, פירוק מנורה מהקיר והארכת כבל של מפסק.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! הוא הסביר לי כמו שצריך והכל היה מצוין. בא בזמן ועשה הכל טוב, הוא מהיר, עובד מאוד נקי, העבודה בסדר גמור, מאוד שירותי ומאוד מקצועי- מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ל. א. כפר מלל.
אשרור: 13/01/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע מזגן, הרחבת 2 שקעים ל4 שקעים והתקנת עשר מנורות לד.
חוות דעת:
הוא היה אמין , נחמד, מקצועי ועשה עבודה בסדר. לדעתי המחיר היה מאוד יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דורי ברימן, גבעת שמואל.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תיקרה.
חוות דעת:
חיים היה עשר! הגיע בזמן, המחיר היה כמו שקבענו, עשה עבודה טובה, התקשר בערב כי חשב ששכח לעשות משהו והגיע יום למחרת לבדוק, מאוד אמין, נחמד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים סגל, פתח תקווה.
משוב: 01/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי.
חוות דעת:
הוא הגיע לעבודה בשישי בערב. היה מצוין, נתן שירות מעולה ומקצועי. אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הניה פרי מזרה, פתח תקווה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מקסים, בסדר גמור. אני מרוצה, הוא הגיע תוך רבע שעה ביום שישי בערב והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ע. פתח תקווה.
אשרור: 18/01/2019
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן לאופר, גבעת שמואל.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות מעולה, הוא בא בזמן בשעת ערב מאוחרת, היה נחמד ומקצועי מעבר למצופה והמחיר נראה לי בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אלון, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במפסק חשמלי.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה של חיים, מההגעה בזמן, היחס והמחיר ההגון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סיון מלול, פתח תקווה.
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של קצר חשמלי והחלפת שקעים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה הוברמן, פתח תקווה.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בבניין בעקבות גשם.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. חיים מקצועי, ממש אדיב ונחמד. הוא הגיע מהר, המחירים שלו סבירים והוא הוגן. בגלל הסופה נפל החשמל וגם נכנסו מים לארון חשמל והוא סידר את זה. המלצתי עליו לעוד אנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק