מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.43
מחיר 9.35
איכות 9.72
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רועי צמח, בית חשמונאי.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור בגינה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא מקצוען, עובד כמו שצריך, דייקן ומנומס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה אוחיון, בית שמש.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה כמו שצריך וגבה מחיר כמו שצריך. המחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נדב יצחק, חיפה.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת בגינה.
חוות דעת:
הוא אחלה בעל מקצוע, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. העניין היחידי שהציק לי זה שהמחיר שקבענו טלפונית לא כלל חלק מהחישוב ואריאל לא הבהיר לי זאת כך שהמחיר ששילמתי היה גדול ממה שחשבתי שעלי לשלם.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רחל אור, ירושלים.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים בגינה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הגיע בזמן, היה אנושי ואכפתי. העבודה טובה מאוד ומרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ר, גבעת ישעיהו.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מורכבת בביוב מחוץ לבית.
חוות דעת:
היה מצויין, הוא מקצועי, מסודר, מאורגן וגם נחמד מאוד ועובד נקי. באמת שהיה טוב. הוא בא ביום שישי וגם אחרי שפתרנו את הבעיה הוא המשיך לוודא שהכל תקין. עבודה יסודית מאוד, אני שמח שהכרתי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל גוטליב, בית שמש.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בבית.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב, אמנם קצת איחר, אבל מעבר לזה הוא לקח מחיר הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אליאור עמר, בית שמש.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה טוב. הוא הגיע בזמן, פתר את הבעיה מהר והמחיר היה לא יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יהודית הראל, נווה מיכאל.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ביוב של בית.
חוות דעת:
ממש חמוד! הגיע מהיום להיום ונתן הסבר לפני כל דבר שעשה. היה מהיר, זמין וישר. הרגיש לי מקצועי ואנחנו ממליצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת נדב, ירושלים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של גג בניין שכלל החלפת חלקים בצינור ונטרול קולט של דוד שמש בעקבות נזילה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור, מצוין, עמד בזמנים ואני נותנת לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מור, אשדוד.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה שכלל החלפת מנגנון ניאגרה והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה על הצד בטוב ביותר! הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן ולקח אחריות על העבודה. מדובר על בחור שאפשר לסמוך עליו, הוא פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק