מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.39
מחיר 9.38
איכות 9.70
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסף קרסנטי, כפר שמואל.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אריאל היה בסדר גמור, יסודי מאוד, הגיע והבין שצריך להחליף חלק שלא היה לו באותו רגע, רצה לקנות ונתן הערכת מחיר, התקשר כשהיה בחנות אמר שמצא יותר זול, חזר אחרי יומיים עם החלק, עשה עבודה טובה ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכס וסיגל רוייטברג, מודיעין.
אשרור: 05/08/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת חנוכיית אינסטלציה בבניין מגורים.
חוות דעת:
אנחנו מאוד נהנים מהעבודה, הוא מאוד מקצועי! אריאל היה מאוד נחמד ונעים הליכות. הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית פסקו, מודיעין.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור! התיקון היה קצת יקר כי בסך הכל היה צורך בהחלפת גומייה. עם זאת, אריאל עבד בזריזות ובאופן נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף הלוי, מודיעין.
אשרור: 10/12/2018
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
איטום נזילה במערכת השקיה והחלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. עשה עבודה טובה ומקצועית, עמד בזמנים והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק סבו, מכבים-רעות.
אשרור: 13/11/2018
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
כמו שצריך, בסדר גמור, לא הצליח לפתור את הנזילה אך נתן לי טיפים איך להתמודד איתה. התעקש שלא לקחת תשלום כיוון שלא לגמרי פתר את התקלה. אני מרוצה מהגישה ומהצד האישי והמקצועי שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי יפה, שילת.
משוב: 01/11/2018
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עקיבא יעקובסון, מודיעין.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
תיקון רטיבות בתקרת השירותים מבית השכן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי והעבודה נראת טוב. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי פרנק, מודיעין.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
תיקון צינור ראשי של הבית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אדלר, מודיעין.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
בסדר גמור. מקצועי ואדיב. הוא רק בדק את הסתימה ולא פתח כי מדובר במשהו מסובך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן סנובסקי, מודיעין.
משוב: 21/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע באיחור מהזמן שקבענו והצליח לפתור את הבעיה באופן חלקי. בנוסף, הוא לא הביא לי תעודת אחריות עבור העבודה. לא רציתי להיעזר בו שוב ולכן, לקחתי אינסטלטור אחר שיפתור את הבעיה באופן מלא.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק