מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביאור
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.67
מחיר 9.67
איכות 9.67
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלעד אלתרסקו, ראשון לציון.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת אלקטרה, ארון חשמל, גופי תאורה ונקודת חשמל עבור עסק.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, מגיעות לו רק מילים טובות ומחמאות, אני ממש מרוצה ממנו ומהשירות שלו וממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי ויקטוריין, ראשון לציון.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
בחור אדיב, ישר ומקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה צ'יימס, ראשון לציון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
אני אב בית בגן ילדים, אם אני צריך אותו הוא לא חושב פעמיים, ישר מגיע ועושה את העבודה. הוא עובד בעוד איזה מקום, אמר לי ביום אחד שהוא לא יכול להגיע, אבל אני נעזר רק בו אז הוא הגיע אלי בעשר בלילה. הוא איש טוב, אין כאלה, אין לי מילים, הוא אחד הטובים שאני מכיר ואני לא אומר את זה על כל אחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה יריקוב, ביתר עילית.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
התקנת תשתיות חשמל עבור עסק.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה מקצועי, הוא הקפיד להגיע בזמן, אני ממש מרוצה ממנו וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלברט מוני, רמלה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים של חברת Haier, התקנת נקודות חשמל ותיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, אני יכול לומר שהרושם שלי ממנו הוא חיובי בהחלט, אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
א. א. ירושלים.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של שלושה מזגני טורנדו.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי ועבד בצורה מקצועית ויסודית מאוד, נראה היה שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה, הוא ענה לי על כל השאלות והיה נחמד ואדיב. בזמן ההתקנה ראינו שחסר גז והוא הפנה אותי לבחור שיעזור לי גם בזה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק