מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.85
מחיר 9.15
איכות 9.74
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירן מובשוביץ, חיפה.
אשרור: 27/05/2020
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז מקלחת.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין! הגיע בדיוק בשעה שקבענו, תיקן מהר ובמקצועיות את הבעיה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמוליק רוזנטל, חיפה.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בית קרקע.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! דוד הגיע בשעה היעודה וביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן א. חיפה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון, איטום ואיזון מצוף.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יצחק מרדכי, חיפה.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזקים בקירות במקלחת ואיתור נזילה.
חוות דעת:
דוד היה פשוט מלאך משמים! היה אצלי אינסטלטור אחר שרימה אותי, שבר לי את הקיר ועשה הרבה נזקים, ודוד ראה באיזו מצוקה אני נמצא, הגיע אלי שלוש פעמים ועשה לי עבודה גדולה מאוד בלי לקחת כסף בכלל, הוא פשוט הציל אותי, הייתי במצב נורא והוא ממש עזר לי, הוא לא עזב אותי עד שהבעיה נפתרה לחלוטין, הראה לי בדיוק מה הייתה הבעיה והיה פשוט מדהים, אין לי מילים לתאר אותו ואת העזרה שהביא לי. פשוט הצלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי שפילר, חיפה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
התקנת סיפון באמבטיה ובפינת כביסה.
חוות דעת:
הוא מקסים, הייתי מרוצה, חמד של בן אדם! מקצועי, יסודי, פשוט תענוג. דייק על השניה כפי שאמר מראש, תחילה עשה בדיקה ואז סיכמנו שיבא למחרת ועשה הכל צ'יק צ'ק, מסודר והגדיל ראש. המחיר מאוד הגון, ממש כל הכבוד לו! אנשים כאלה צריך לשמר אותם, כבר הפנתי אליו עוד משהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אזולאי, חיפה.
משוב: 20/05/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרי בון, חיפה.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה מצויין, הוא מקצועי מאוד. הכל אצלו עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי דהן, חיפה.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים שנשבר בקיר אמבטיה.
חוות דעת:
דוד היה על הכיפאק. הייתי מרוצה מהזמינות לעבודה, יעילות ומחיר והוגן. עמד בזמנים והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית מירובסקי, חיפה.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה לטוחן אשפה.
חוות דעת:
דוד היה אחלה, עבד לא מעט בניסיון לפתור את הבעיה בטוחן האשפה אך לצערי לא הצליח. הטוחן שלי מחול ואין לי אחריות לכן לא יכולתי לפנות לחברה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עידו פרל, חיפה.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה, כלל החלפה של חלקים פנימיים.
חוות דעת:
דוד עשה עבודה פשוט נהדרת, הכל תוקן כראוי והתרשמנו ממנו ממש לטובה. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 149 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק