מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.81
מחיר 9.87
איכות 9.91
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יורי רובינשטיין, גני תקווה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תקלה בכרטיס האלקטרוני במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
עזר לי באמצעות הוואטצאפ, היה מקסים ואמשיך איתו לעבודות נוספות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנה ק. קרית אונו.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שקיצר עקב הצפה בבית.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, איש ישר והגון. עבד הרבה זמן על מנת לתקן את המקרר גבה מחיר הגון ביותר והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי ריויץ, קרית אונו.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר.
חוות דעת:
עדי היה אצלי וטיפל בנו במסירות רבה, הוא פתר את הבעיה ואני ממליצה עליו בחום! הוא נתן לנו שירות מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה פתאל, גני תקווה.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית מאוד. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית שני, פתח תקווה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
שירות מצוין, עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק הראל, חולון.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר שכלל החלפה של טיימר תקול.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע אלי ביום שישי בצהרים תוך 20 דקות מהטלפון הראשוני, טיפל בבעיה בלי סיפורים ומעשיות וגבה בסוף סכום הוגן תמורת השירות והרכיב שהוחלף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לופו, פתח תקווה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון דלתות מקרר חברת LG.
חוות דעת:
עדי היה אחלה, המקרר לא הפסיק לצפצף גם שהדלתות היו סגורות, הוא אמר לי לבדוק את הקליפסים בדלתות מקרר, הסביר כמו שצריך, מצאתי את הבעיה ונשמע מקצועי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב שעיה, גזר.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר LG.
חוות דעת:
עדי הגיע מהר, זיהה את התקלה ותיקן באופן מקצועי. איש נחמד וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה לזרוביץ, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי גלאי טמפרטורה במקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא בא תוך כשעה, היה מאוד אדיב, נחמד ומקצועי ועשה את העבודה שלו בנאמנות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עמי דננברג, חולון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר. התקשרתי אליו כשהוא היה באירוע משפחתי והוא אמר שלא יוכל להגיע לפני, אז בתיאום איתו הוא הגיע בתשע וחצי בערב. הוא בדק את המקרר ובסוף מצא שהיה קרח שמנע מהמאוורר להכניס אוויר קר. הוא הפשיר את הקרח ועשה יופי של עבודה, במחיר מאוד סביר. אני מאוד מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 136 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק