מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.81
מחיר 9.87
איכות 9.91
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואב שעיה, גזר.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר LG.
חוות דעת:
עדי הגיע מהר, זיהה את התקלה ותיקן באופן מקצועי. איש נחמד וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדרת ווקר, לוד.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות תנור של סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, תיקן ממש בכמה דקות והסביר לנו איך לסדר את זה אם יקרה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרסל ס. רמלה.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
החלפת בורר מצבים בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ממש עשר. עדי בחור אמין, מקצועי ברמה מצויינת וישר. הוא בחור מאוד טוב במקצוע שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין דעאס, לוד.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ בנוגע לתקלה בתנור AEG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. התקשרנו אליו ותוך שעה פחות או יותר הוא היה אצלנו, בדק את התנור ואמר לנו מה לעשות. כנראה הייתה רטיבות בגופי חימום של התנור. הוא אמר להוציא את התנור מהרצה, לחמם אותו לכמה שעות עד שהגופי חימום יתייבשו ולהשגיח על זה. אחרי שהם התייבשו זה באמת עבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים חיים, רמלה.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית משה, אחיעזר.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור ומכונת כביסה.
חוות דעת:
ממליצה עליו מאוד, הוא אמין ומקצועי, איש מיוחד במינו, אין דברים כאלה. הוא לא לוקח סתם כסף קודם כל בא ובודק מה צריך לעשות. הוא בן אדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ריבקין, כפר חבד.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מצויין! צריך לייצר עוד עובדים כמוהו,. הוא 100%! עמד בזמנים. הוא תיקן את התקלה בצורה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס פיירשטיין, פתח תקווה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
בחור סבבה לגמרי, עבד כמו שצריך, אני סך הכל מרוצה! הוא יצא צדיק והיה הוגן כי הוא ראה שאין תקלה במכונה ולקח רק תשלום על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ידידיה קראוטהמר, פתח תקווה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקפיא.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן והשירות והסברים שלו נתנו הרגשה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה גולדברג , פתח תקווה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
מהמם! הוא ישר והגון. רציתי להזמין אותו אבל הוא מייד אמר שחבל לי על הכסף. נתן לי 2 אופציות של פעולות כדי לתקן את המקרר. ההמלצות שלו באמת עבדו ולא הייתי צריכה להזמין אותו :) כל אחד ששואל אותי אני ממליצה עליו, לא עניין אותו רק הכסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק