מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.74
מחיר 9.72
איכות 9.89
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מרסל ס. רמלה.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
החלפת בורר מצבים בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ממש עשר. עדי בחור אמין, מקצועי ברמה מצויינת וישר. הוא בחור מאוד טוב במקצוע שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יסמין דעאס, לוד.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ בנוגע לתקלה בתנור AEG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. התקשרנו אליו ותוך שעה פחות או יותר הוא היה אצלנו, בדק את התנור ואמר לנו מה לעשות. כנראה הייתה רטיבות בגופי חימום של התנור. הוא אמר להוציא את התנור מהרצה, לחמם אותו לכמה שעות עד שהגופי חימום יתייבשו ולהשגיח על זה. אחרי שהם התייבשו זה באמת עבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים חיים, רמלה.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית משה, אחיעזר.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור ומכונת כביסה.
חוות דעת:
ממליצה עליו מאוד, הוא אמין ומקצועי, איש מיוחד במינו, אין דברים כאלה. הוא לא לוקח סתם כסף קודם כל בא ובודק מה צריך לעשות. הוא בן אדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ריבקין, כפר חבד.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מצויין! צריך לייצר עוד עובדים כמוהו,. הוא 100%! עמד בזמנים. הוא תיקן את התקלה בצורה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר ויאטר, ראשון לציון.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת Normande בעקבות ריח רע המגיע ממערכת הניקוז.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, מגיע לו 10 פלוס! עדי היה מוכן להגיע בשעת ערב מאוחרת מאוד והגיע ממש מהיום להיום. הוא היה ממש מאה אחוז, מקצועי, נחמד, שירותי והעלות הייתה הוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל אוסטרובסקי, פתח תקווה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת סמסונג והחלפת שקע.
חוות דעת:
עדי היה מצוין. הייתה תקלה במקרר ועדי בדק אותו, הוא גילה שהבעיה היא בעצם בשקע והחליף אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ע. גבעת שמואל.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו, שכלל החלפת כנף במאוורר מנוע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הכל היה בסדר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימונה זריקר, חולון.
משוב: 20/06/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים מור, פתח תקווה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון מקרר.
חוות דעת:
נשפך לי חלב שהגיע למנוע של המקרר ועדי הצליח לזהות את זה דרך תמונה ששלחתי לו בוואטסאפ. הוא אמר לי איך לנקות את זה וכיוון אותי בעזרת תמונות בוואטסאפ. עשיתי מה שהוא אמר ווואלה זה עזר ופתר את הבעיה. הוא היה מצוין!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק