מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.76
מחיר 9.83
איכות 9.92
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסף ריבקין, כפר חבד.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מצויין! צריך לייצר עוד עובדים כמוהו,. הוא 100%! עמד בזמנים. הוא תיקן את התקלה בצורה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חגית לופו, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מקרר.
חוות דעת:
הסברנו לו מה הבעיה והוא פתר לנו בשתי שיחות טלפון, הייתה לנו תקלה שהמקרר ציפצף גם אחרי שסגרנו את הדלתות ואמר לעשות כמה פעולות שפתרו את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ר. תל אביב.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי רובינשטיין, גני תקווה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תקלה בכרטיס האלקטרוני במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
עזר לי באמצעות הוואטצאפ, היה מקסים ואמשיך איתו לעבודות נוספות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה גולדברג , פתח תקווה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
מהמם! הוא ישר והגון. רציתי להזמין אותו אבל הוא מייד אמר שחבל לי על הכסף. נתן לי 2 אופציות של פעולות כדי לתקן את המקרר. ההמלצות שלו באמת עבדו ולא הייתי צריכה להזמין אותו :) כל אחד ששואל אותי אני ממליצה עליו, לא עניין אותו רק הכסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל עובדיה, ראשון לציון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
עדי היה מצוין, מגיע לו עשר הכל, עשה עבודה מעולה וזריזה, שירות טוב, דאג אחר כך שהכל עבוד כמו שצריך והמחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שטיין, פתח תקווה.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון בר מים במקרר של חברת L.G.
חוות דעת:
היה מעולה! אלוף העולם, גם בשירות גם במקצועיות, גם במחיר וטיפל בכל מה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל ארווין, פתח תקווה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
נעזרתי בעדי, הוא היה ממש אחלה. השירות היה טוב, אמין, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת הופנונג, פתח תקווה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת חגור.
חוות דעת:
היה אמין, זמין בצורה חריגה- הגיע אלינו 3 פעמים ב10 בלילה כדי לתקן את התקלה שהיתה היה סופר משמעותית עבורנו והמקרר עכשיו עובד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה ו. ראשון לציון.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי אליו בערב כי המקרר לא קירר. הוא הגיע כעבור כשעה! היה אדיב ביותר ומקצועי, הסביר הכל בסבלנות וגבה מחיר הוגן. לסיכום מעולה!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק