מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.81
מחיר 9.87
איכות 9.91
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ורד נחמה, חולון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא תיקן מהר והיה ממש בסדר.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
תמי גולדברג, פתח תקווה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת זנוסי.
חוות דעת:
השירות של עדי היה מצוין! הוא אדם מאוד אדיב ונחמד, ובאמת עשה כל מאמץ להביא לי את גוף החימום החדש כמה שיותר מהר. הוא לקח מחיר סביר לדעתי, בגדול הייתי מרוצה ואני מקווה שהעבודה תוכיח את עצמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרלין יעקבי, פתח תקווה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של תנור סאוטר.
חוות דעת:
הגיע לתקן חלק שבור בתנור של סאוטר. לא היה בנמצא החלק הזה. התקשר לחפש וכשלא מצא את החלק נתן פיתרון יצירתי על מנת שלא אצטרך לשלם עבור החלפת כל הדלת של התנור. היה מאד סבלני נוכח כך שלא היה החלק. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית פינקלשטיין, פתח תקווה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בתנור אפייה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אדרת ווקר, לוד.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות תנור של סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, תיקן ממש בכמה דקות והסביר לנו איך לסדר את זה אם יקרה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני גנון, ראשון לציון.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת בוש שכלל ייבוש חלק.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן היה נחמד והכל היה בסדר. גבה עבור ביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ינקי פפר, גבעת שמואל.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של כרטיס לתנור אפיה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין עשה עבודה מקצועית הגיע בזמן שקבענו מאוד שירותי ואדיב והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני לוקשטנוב, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
סבבה, הוא היה נחמד, מקצועי, מהיר ממש, עשה עבודה טובה ופשוט כל מה שצריך! 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת אור, ראשון לציון.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
אחלה שירות, לא הרגשתי שרימו אותי, הוא אדיב, הסביר את התקלה והיה אמין שזה הכי חשוב מבחינתי. רק הזמינות שלו קצת בעייתית. בגדול הוא יצא צדיק :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנדי מרי, פתח תקווה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של תנור מחברת SAUTER ופירוק של כרטיס אלקטרוני במזגן רגיל מחברת BREEZE.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בעשר וחצי בלילה ונתן שירות מעולה ויחס טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק