מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.81
מחיר 9.87
איכות 9.91
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמואל ברינה, חולון.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר חלביה שקיצר.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל גלסגל, בת ים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אני עבדתי לא מעט עם בעלי מקצוע ופשוט כיף לקבל שירות מהבן אדם הזה! אני לא אומר את זה סתם, הוא היה זמין ופשוט לקח את הטיפול בתקל שלי באופן אישי ומקצה לקצה. אף פעם לא נתקלתי בנותן שירות כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק הראל, חולון.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר שכלל החלפה של טיימר תקול.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע אלי ביום שישי בצהרים תוך 20 דקות מהטלפון הראשוני, טיפל בבעיה בלי סיפורים ומעשיות וגבה בסוף סכום הוגן תמורת השירות והרכיב שהוחלף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי דננברג, חולון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר. התקשרתי אליו כשהוא היה באירוע משפחתי והוא אמר שלא יוכל להגיע לפני, אז בתיאום איתו הוא הגיע בתשע וחצי בערב. הוא בדק את המקרר ובסוף מצא שהיה קרח שמנע מהמאוורר להכניס אוויר קר. הוא הפשיר את הקרח ועשה יופי של עבודה, במחיר מאוד סביר. אני מאוד מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן מתוק, חולון.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה סבבה. עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה פבה, חולון.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
קודם כל הוא תיאם איתי בסדר גמור, בסוף התפשרנו על שעה והוא בא, לקח, סידר והחזיר. היה אדיב והמחיר גם כן בסדר. הוא חיבר איזה חוט והיה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה אברהם, חולון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג בעקבות נזילת מים.
חוות דעת:
היתה לי נזילה מהמקרר, הוא ניקה משהו ואמר שהוא מקווה שזה יפתור את הבעיה. הוא ניסה לחסוך לי עלויות במהלך הזה כדי שלא נצטרך להחליף חלקים. בינתיים הכל טוב. הוא היה מאוד הוגן, היה מקצועי וענייני ונתן שירות אדיב ונחמד. הסביר כל דבר מה הוא עושה, הגיע בזמן והשאיר אחריו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימונה זריקר, חולון.
משוב: 20/06/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר שלוש, חולון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בסדר גמור, אדיב, מהיר, מקצועי, סבלני ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריאנה שביט, חולון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
ביקור בנוגע למקרר ומכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע ואבחן שלדעתו לא צריך לתקן.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק