מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.84
מחיר 9.59
איכות 9.76
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא פרס, אשקלון.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת פמילי שכלל ניקוי פנימי והחלפה של כבל שרוף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה מקצועית ואין לי שום דבר רע לומר עליו, רק דברים טובים :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית שטרייט, אשקלון.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי מפוצל 2 כוח סוס של חברת תדיראן שכללה תיקון מגע חשמלי.
חוות דעת:
הם היו מצוינים, היו ישירים ואמרו לי מה הבעיה, לא ניסו למכור לי שירות שלא הייתי זקוק לו, הם חייבו אותי רק עלות ביקור שאני חושב שזה היה הוגן מצידם, אני מרוצה וחושב שהם אנשי מקצוע מקצועיים ויותר חשוב אמינים. באותה הזדמנות הם בדקו גם מזגנים נוספים שלא חיממו כמו שצריך והמליצו לי לפנות לחברת המזגנים להמשך טיפול, אהבתי את זה שלמרות שהם ביצעו בדיקה נוספת במזגנים האלה הם לא גבו ממני תשלום על כך. מומלצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר אמסלם, אשקלון.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
דניס היה ממש סוף הדרך! מאוד מקצועי, אדם אדיב, סידר לי את כל התקלות ובמחיר ממש הוגן לדעתי. הוא הגיע ממש במהירות ועשה כל מה שהוא יכול בשביל לעזור לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני וקנין, אשקלון.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת תדיראן עם 1 כח סוס.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, אדיב, אמין, בעל מקצוע מעולה! עשה את העבודה עם הרבה סבלנות, אורך רוח, ישב איתי לפני העבודה ונתן הצעת מחיר כמו שצריך, הוא בחור רציני ביותר, לעילא ולעילא, עמד בזמנים שקבענו והגיע למרות שזו עבודה קטנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון חקק, אשקלון.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
מילוי בגז ותיקון נזילה במזגן עילי של חברת אלקטרה בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
דניס היה בעל יחס מעולה, שירות מקצועי, המחיר סביר בהחלט לדעתי, עשה עבודה טובה והמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמי רמון, ניר ישראל.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז בצנרת מזגן.
חוות דעת:
דניס היה מקצועי ועשה עבודה מצוינת! הדליפה הייתה קטנה, פעם בשנתיים היה צריך למלא גז. הטכנאי שהיה לפני שנתיים לא הצליח לאתר את התקלה וזה שלפניו הוא המתקין שעכשיו הסתבר שיצר את התקלה. כלומר מתוך שלושה טכנאים דניס היחיד שעלה על התקלה ותיקן אותה. היה נעים לעבוד איתו, הגיע בול בזמן והיה הוגן במחיר. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מ, אשקלון.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז במזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא אדיב ויעיל, הגיע בזמן, המחיר סביר אבל אני חושב שהוא טיפה יקר.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניאל סרחל, אשקלון.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עשה את העבודה כמו שצריך, איתר את הבעיה, טיפל בה ולקח מחיר בסדר. הוא היה נחמד והגיע בזמן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור עטייה, משען.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מחברת אלקטרה עם צינורות משוחררים, והחלפת קבל במזגן מחברת אלקטרה במזגן השני.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, גם מבחינת מחיר, אמינות, זריזות ואדיבות, אין לי מילה רעה אחת להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר תלם, אשקלון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון בעיית ניקוז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא עשה רושם מקצועי עד כמה שאני מבין בזה, הוא היה ידידותי, הסביר והראה מה הוא עושה. יכול להיות שהבעיה לא נפתרה ואולי אקרא לו שוב אבל בגדול כרגע אני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 182 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק