מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.93
מחיר 9.65
איכות 9.76
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורית ו, רמת גן.
אשרור: 17/08/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. נראה שיש לו הרבה ידע והוא היה אדיב. בסופו של דבר, בהחלטה משותפת, לא תיקן את המדיח, ככל הנראה היתה דרושה החלפת משאבת מים, חלק די יקר. שילמתי רק עבור הביקור, בכל אופן, אבל נתן טיפים ועצות טובות באופן כללי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רותם שביט, רמת גן.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
דוד היה בסדר, בגלל שהבעיה היא בצג מדיח החלטנו שנפנה לטכנאי מקור של חברת המדיח, עלה מהר על הבעיה, בעל יחס בסדר גמור ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק בן אדיבה, גבעתיים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לדעתי המחיר שלו גבוה אבל הוא היה מקצועי מאד ופתר את הבעיה, נחמד, מהיר ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי חרסט, רמת גן.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח שכלל סידור מכסה של תא מלח וניקוי פילטר.
חוות דעת:
דוד פשוט היה מהמם, אדיב ומקצועי. המדיח שלי לא ניקה כמו שצריך אז התקשרתי אליו והוא אמר שהוא בסביבה ויכול להגיע באותו יום, הגיע ואמר שהבעיה נבעה מכך שהמכסה של תא המלח זז, הוא סידר אותו ולקח ממני תשלום רק על ביקור. בנוסף הוא נתן לנו טיפים על איך לטפל במדיח כמו שצריך וממש יצא צדיק. אין לי מילים לתאר כמה אני מרוצה, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל לסטר, גבעתיים.
משוב: 20/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים בוש.
חוות דעת:
היה פנטסטי! הוא אדיב דייקן בדק את המחשב של מדיח הכלים וגם של מכונת הכביסה סימנס. בדק מספר פעמים שהמדיח עובד, הסביר לי כל פעולה ודרש רק דמי ביקור. ממליץ בכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי דיין, גבעתיים.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
היה עשר! הוא היה מאוד מקצועי, עשה עבודה מהירה והמחיר שלו היה אחלה לדעתי, הלוואי שכולם יהיו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עטרה מואטי, רמת גן.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
שירות טוב. היה אמין ומקצועי. הוא הגיע אלינו וראה שהתקלקל חלק. החלק שהתקלקל ככל הנראה כבר לא קיים בשוק וניסה לחפש לנו אחד במשך יומיים. כשמצא אחד הוא היה מאוד יקר ולא היה שווה לנו כבר לתקן את המדיח. לקח תשלום עבור הביקור ולדעתי זה היה גבוה, חשבתי שהוא ייקח פחות.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירה שחם, גבעתיים.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! היה בסדר גמור, אדיב, ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ינקול גולדווסר, בני ברק.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורית הרשקוביץ, רמת גן.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת ונקיון מדיח כלים.
חוות דעת:
דוד היה מצוין! הוא מאוד אדיב ומקצועי. המדיח שלי לא הופעל הרבה זמן אז רציתי שהוא יבוא לבדוק אותו. הוא ניקה את המדיח, בדק את התקינות שלו ונתן לי הוראות מאוד מדויקות איך לתחזק אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 530 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק