מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.79
מחיר 9.54
איכות 9.76
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירה בר זיו, רמת גן.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מצויין! הוא הגיע במהירות, והטיפול והמחיר היו מאוד טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלנה רותם, רמת גן.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים מחברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור , הגיע בזמן אמר מחיר מראש ואז אחרי העבודה העלה בקצת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוסי חליבה, רמת גן.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סיימנס.
חוות דעת:
הוא מאוד יסודי ומסודר, ענה מהר לטלפון וביקש שאשלח תמונות על מנת להערך בהתאם. הגיע תוך יום, איתר את התקלה תוך 30 שניות ותיקן תוך שעה. הוא נתן תעריף לפני שתיקן ואפילו הוזיל את העלות בסוף ב 100 שקל כי היה שינוי בעבודה, הוא ישר והגון, הסביר בחפץ לב כל דבר. צריכים אנשים כאלה, הוא אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה מנהיים, גבעתיים.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות! הוא היה מאוד מקצועי, אדיב ונענה להזמנה מיידית, ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור שני, רמת גן.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
ביקור שכלל בדיקת תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
בסופו של דבר דוד לא פתר לנו את הבעיה כי מדובר בתהליך מאוד מסובך אבל הוא בדק את המדיח במקצועיות ועשה עבודה נהדרת, קיבלתי ממנו רושם ממש חיובי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ר. רמת גן.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה פנטסטי! הוא הגיע ועשה הכל מהר, יעיל ואפקטיבי. הראה לי בדיוק מה הבעיה וטיפל בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד סנדלרמן, רמת גן.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח כלים electrolux.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי חרסט, רמת גן.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח שכלל סידור מכסה של תא מלח וניקוי פילטר.
חוות דעת:
דוד פשוט היה מהמם, אדיב ומקצועי. המדיח שלי לא ניקה כמו שצריך אז התקשרתי אליו והוא אמר שהוא בסביבה ויכול להגיע באותו יום, הגיע ואמר שהבעיה נבעה מכך שהמכסה של תא המלח זז, הוא סידר אותו ולקח ממני תשלום רק על ביקור. בנוסף הוא נתן לנו טיפים על איך לטפל במדיח כמו שצריך וממש יצא צדיק. אין לי מילים לתאר כמה אני מרוצה, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר יזרח, רמת גן.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
בסדר גמור. תיאם מועד הגעה ודייק, זיהה בקלות את התקלה, ערך בדיקה מקיפה כדי לוודא שאם התקלה תתוקן, אין גורם אחר שיביא לתקלה חוזרת ותיקן במועד שהבטיח.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון חודרלנד, רמת גן.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה! אדיב מקצועי והגון, הסביר שמחיר התיקון הגבוה לא כדאי ועדיף לקנות מדיח חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 848 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק