מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.93
מחיר 9.65
איכות 9.76
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנה ל. רמת גן.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה של זרימת מים למכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה סופר חמוד וממש נחמד. הוא אמר שהוא יתעכב קצת אבל עדכן מראש וזה היה בסדר גמור. הוא היה ממש אינפורמטיבי והסביר מה הוא עושה, נתן מלא טיפים בלי קשר לתקלה לגבי מכונת הכביסה, התכניות ואבקת הכביסה. הוא אהב את הכלבה שלי שזה פלוס :) אמר מראש את המחיר של הביקור. הסביר שיכול להיות שיש תקלה באחד החלקים, הפעיל את המכונה כדי לוודא ואמר שזה בסדר בינתיים ואם תהיה תקלה אני אהיה איתו בקשר כי הוא לא רצה להחליף סתם חלקים. הוא גם צילם לעצמו את החלק ואמר שאם אצטרך להחליף הוא יידע במה מדובר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלומית מ. רמת גן.
משוב: 19/08/2019
חוות דעת:
בגדול היה בסדר. יצאתי מרוצה בסופו של דבר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מיכל מזרחי, רמת גן.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה שגרמה לריח רע במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
היה ממש בסדר. הוא השתדל לעזור ככל יכולתו, נתן הדרכה והסביר לי בסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ו, רמת גן.
אשרור: 17/08/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. נראה שיש לו הרבה ידע והוא היה אדיב. בסופו של דבר, בהחלטה משותפת, לא תיקן את המדיח, ככל הנראה היתה דרושה החלפת משאבת מים, חלק די יקר. שילמתי רק עבור הביקור, בכל אופן, אבל נתן טיפים ועצות טובות באופן כללי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת אופמן, גבעתיים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה.
חוות דעת:
אמא שלי הייתה בזמן הביקור והיא אמרה שלא השתלם לתקן את המכונה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה לב קרני, רמת גן.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב, גם בטלפון הוא היה נהדר, הסביר לי הכל, הגיע וטיפל בעניין, באמת היה אחלה. הוא מאוד נחמד, השאיר הכל נקי ומסודר, עשה עבודה נהדרת. הוא גם אמר לי מראש מה המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם שביט, רמת גן.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
דוד היה בסדר, בגלל שהבעיה היא בצג מדיח החלטנו שנפנה לטכנאי מקור של חברת המדיח, עלה מהר על הבעיה, בעל יחס בסדר גמור ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי ע. רמת גן.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, דייקן ואדיב :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איציק בן אדיבה, גבעתיים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לדעתי המחיר שלו גבוה אבל הוא היה מקצועי מאד ופתר את הבעיה, נחמד, מהיר ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן אלבלק, רמת גן.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון וחיזוק צינור יציאת מים במכונת כביסה.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד מאוד, לאחר התיקון ישב איתי עשרים דקות כדי להסביר לי איך להשתמש נכון במכונה ואיך לא להגיע למצב הזה שוב בעתיד. עשה עבודה מעולה, מקצועי, נעים מאוד, עמד בזמנים ונהנתי מאוד מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 530 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק