מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.87
מחיר 9.63
איכות 9.74
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורית מאיירס, רעננה.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה ומדיחה כלים.
חוות דעת:
דוד היה נהדר. איש אמין, אפשר לסמוך עליו, ממש התרשמתי לטובה ובטוח אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלמה שפיצר, הוד השרון.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון שלושה מכשירי חשמל שונים.
חוות דעת:
עבודה מצוינת, יחס נהדר ומחיר הוגן. במידת הצורך בעתיד בשימחה אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני מידן, רעננה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה וניסיון תיקון מדיח כלים של חברת בלאופונקט.
חוות דעת:
דוד היה בסדר גמור, הבעיה לא תוקנה אבל אמר מראש שאולי לא יצליח לתקן אותה, נחמד, הוגן והסביר למה הוא לא הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עלמה אלדובי, הוד השרון.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי הצפה במכונת כביסה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו הוא אמר לי לשלוח לו תמונות, שלחתי לו והוא הסביר לי לי איך לפתור את הבעיה בלי להגיע, הוא היה ממש בסדר. בנוסף הסביר שאם זה לא יעזור לא יעזור אז החלקים האלה יקרים ועדיף לקנות חדש. הוא יצא מאד הוגן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית קורן, כפר סבא.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי צובל, כפר סבא.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת האייר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה בדיקה מקצועית. היה נחמד ואדיב. אני בטוח שאעזר בו בעתיד אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה וייסמן, הוד השרון.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במייבש כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
דוד היה מעולה מכל הבחינות! התקשר ועדכן חצי שעה לפני שהגיע, מצא את הבעיה די מהר, הסביר עליה ואיך להימנע, אמר מראש עלויות ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אטל שילה, כפר סבא.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה למדיח כלים של בוש.
חוות דעת:
דוד היה נהדר! עשה בדיקה למדיח, נתן כמה עצות מקצועיות והציע מה צריך לעשות להמשך טיפול. בינתיים זה נראה בסדר והעצות שלו עזרו, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן מזרחי, הוד השרון.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
ביקור ובדיקת מכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
היה מצויין! שירות נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דר פלג, הוד השרון.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מדהים ואדם נהדר! בצדק הוא נמצא במקום הראשון ובהחלט מגיע לו להישאר שם. הוא לא הצליח לתקן את התקלה אז הגיע מספר פעמים ולקח חלקים למעבדה בתל אביב ובכל זאת גבה תשלום עבור מחיר ביקור בלבד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 682 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק