מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
8.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.27
זמנים 9.18
מחיר 8.57
איכות 8.96
דירוג כללי 8.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זיו אורן, יהוד.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת ברקסים ושמנים ברכב סוזוקי קרוסאובר.
חוות דעת:
הבאתי את הרכב למוסך בחמישי בערב כשהם היו לקראת סגירה, הם טיפלו בו כבר בשישי בבוקר. העבודה נראית מקצועית מאוד, הם נורא נחמדים ושירותיים והמחיר טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי כהן, לוד.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף כולל החלפת מצבר ברכב סוזוקי ספלאש משנת 2012.
חוות דעת:
הזמנתי שירות עד הבית וממש יום למחרת האוטו כבר היה מוכן. המחירים היו סבירים והיחס מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לוי, שוהם.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 30 אלף שכלל החלפת בלמים קידמיים ואחוריים ברכב מסוג סוזוקי שנת 2013.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה ולקחו מחיר סביר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן אביב, שוהם.
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
טיפול 135,000 לרכב סוזוקי xx4
חוות דעת:
בסופו של דבר אני מרוצה ממנו. הוא התייחס אלי כמו שצריך ועמד בזמנים. הטיפול שנתן לאוטו היה טוב והמחיר כמו שצריך. אני לא בטוח לגבי הצורך של החלפת הבלמים שבוצעה לי באוטו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רמי מנדל, פתח תקווה.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30 אלף קילומטר ותיקון מזגן ברכב מסוג סוזוקי SX4.
חוות דעת:
הם היו פשוט חבל על הזמן, אדיבים, נחמדים ומקצועיים מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ד. אור יהודה.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 30,000 עבור רכב מסוג סוזוקי כולל החלפה של פילטר, שמן, מים וטיפול בבלמים.
חוות דעת:
אני ממליץ עליהם, הם ממש תותחים וגם די זריזים. השירות שקיבלתי היה אדיב ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד צרטוב, רמת גן.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף שכלל החלפת מסנן שמן ברכב מסוג שברולט ספארק 2011.
חוות דעת:
השירות היה מהיר ומקצועי. הוא היה נחמד ונשמע בסדר גמור, היה הגון ואמר דברים הגיוניים בסך הכל. באתי ביום שישי ישר אחרי שדיברנו, נכנסתי ותוך 20 דקות יצאתי משם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי פטר, רמת גן.
משוב: 27/05/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר והשירות היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מנשה נאוי, רמת גן.
אשרור: 27/05/2019
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט והעברתו לרכב הונדה שנת 1998.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא קיבל אותי מהר, לדעתי המחיר היה טוב ואני מאוד מרוצה ממנו. הוא עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון פלד, רמת גן.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' וטיפול כללי ברכב מיצובישי ספייס סטאר.
חוות דעת:
השירות שלהם טוב. זה התעכב ביום אבל חוץ מזה היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 103 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק