מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.65
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ג'רמי קוקה, אלפי מנשה.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
ביצוע מגוון עבודות אינסטלציה שכללו התקנת נקודת מים ותיקון צנרת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה הכל כמו שצריך. באמת שמגיע לו יותר מעשר בכל הפרמטרים. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא שוחט, הוד השרון.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, בא בזמן אבל לא מאד מקצועי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
חן פורת, רמת השרון.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! התקשורת מולו הייתה טלפונית בלבד. הוא עשה עבודה יפה ושלח לי תמונות של התוצאות לפני ואחרי שהוא כיסה את הצינור וסידר יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל גץ, רעננה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
שלומי אחלה בחור! הוא אדיב, אכפתי, מקצועי ויסודי. המחירים שלו סבירים והוא לא עזב עד שבדק שבאמת הכל עובד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידור מיארה, הרצליה.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון עם הכנה למדיח כלים בבית כולל חיבור מדיח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בחור מאוד נעים ועשה את העבודה בדיוק. השירות היה בסדר גמור. צריך לציין שהגדיל לעשות וקנה סיפון חדש שמתאים לצינור שלא יהיו בעיות, משהו שלא הייתי יודעת לבד. לאחר מכן הייתה תקלה שלא קשורה אליו, התקשרנו אליו לעזרה והציע בנדיבות אף את עזרתו הטלפונית בסידור התקלה ואם יהיה צורך גם מוכן להגיע. הוא בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן נתניאן, רעננה.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה עבודה מעולה ואני מדרג אותו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה זמיר, רמת השרון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מהמטבח החוצה לביוב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות יוצא מן הכלל ,עשר מתוך עשר! הייתי מרוצה מהאמינות, המסירות, מזה שהוא מדד והכין בבית את הצינור ובא אליי כאשר הוא מוכן. בנוסף, היה גמיש על כך שלא יכולתי להיות בבית בזמן, אז הציע להתחיל קודם לעבוד בחוץ ורק אחר כך עבר פנימה, דבר שהי מתחשב מאוד. גם המחיר היה סביר מאוד לטעמי והייתי רוצה פשוט מהכל, גם מהנעימות והנועם האישי שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי שטיינהרט, פתח תקווה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי החלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד הוגן ואמר לי שזה מאוד פשוט ושאוכל לעשות את זה לבד. הוא הסביר לי איך להחליף את הצינור וכל מה שצריך לעשות. הוא היה סובלני, נחמד והתעניין לדעת אם הצלחתי בסוף והכל בסדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריאנה בורובסקי, הוד השרון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הגיע אלינו פעמיים, בפעם הראשונה הוא עבד ממש קשה והרבה שעות ובפעם השנייה הביא איתו ציוד נוסף והצליח לפתור את הבעיה. הוא ממש חמוד, אדיב, עמד בזמנים ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור אבני, כפר סבא.
אשרור: 19/10/2019
משוב: 15/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין! שירותי,מקצועי ומאוד מאוד אדיב!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 119 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק