מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.92
מחיר 9.74
איכות 9.80
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ג'רמי קוקה, אלפי מנשה.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
ביצוע מגוון עבודות אינסטלציה שכללו התקנת נקודת מים ותיקון צנרת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה הכל כמו שצריך. באמת שמגיע לו יותר מעשר בכל הפרמטרים. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אור אבני, כפר סבא.
משוב: 15/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין! שירותי,מקצועי ומאוד מאוד אדיב!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחזקאל זינגר, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ופתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
עשה עבודה נקייה ויפה, היתה בעיה בברז אז נסע יחד איתי לחנות, בחרנו יחד ברז, חזר איתי להרכיב אותו, בדק שהכל בסדר וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה רוזנטל, כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מחיבור של דוד.
חוות דעת:
הבן שלי היה איתו בזמן העבודה, אני שלחתי לו תמונה, הוא התייחס ברצינות לכל מה שכתבתי לו, עשה בזריזות והבין את הסיטואציה. היה בסדר גמור מכל הבחינות, הגיע בזמן, זו לא הייתה עבודה פשוטה, היה צריך לטרוח בשבילה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם מירום, הוד השרון.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
טיפול בצנרת, התקנת ברז, הכנה למדיח והכנה לתמי 4.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור הוא הגיע מהר, עשה עבודה טובה מאוד והיה אדיב ונחמד. המחיר היה קצת גבוה ממה שציפיתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית גרינברג, רעננה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור וסידור צינורות מתחת לכיור
חוות דעת:
בסוף העבודה נעשתה כמו שצריך, אבל הוא הלך פעמיים לקנות דברים בטמבור והוא לא בא מוכן עם כל הציוד. חוץ מזה הוא איחר לא מעט, ולקח עלות שהייתה נראית לי קצת יקרה, אבל אני לא באמת ערכתי השוואה לפניי כך שאני לא יכולה לדעת.
איכות
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
איל זלוטוב, רעננה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
איטום מקלחת שכלל צבע וטיח.
חוות דעת:
שלומי היה בסדר. הגיע בזמן, עשה את העבודה במהירות, ניקה אחריו ולדעתי המחיר היה הוגן. הייתי ממליץ עליו :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שבתאי משה, פתח תקווה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה טוב! עשה עבודה זריזה והיה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה ב. פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפה ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה עשר בכל הקריטריונים. נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי פרידמן, פתח תקווה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת והחלפת כבלים של הדודים על הגג, שכלל חציבה ועבודת מלט.
חוות דעת:
שלומי היה מעולה, פשוט פנטסטי! העבודה הזו הייתה מורכבת מאוד, שיפוץ רציני על הגג. חיפשתי הרבה זמן בעל מקצוע ודיברתי עם כמה לפניו שאמרו שהעבודה הזו גדולה עליהם. הוא הראשון שלקח את זה על עצמו ועשה את זה פשוט מצוין, כמו שצריך! אני מאוד מאוד מרוצה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק