מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.08
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.10
זמנים 8.82
מחיר 8.77
איכות 9.27
דירוג כללי 9.08
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
‪דוד תמיר‬‏, תל אביב.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש של חברת ספקטור.
חוות דעת:
מעולה וניקה אחריו. היה מקסים! גבה מחיר כמו שצריך- יותר זול מאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי כהן, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
ביצוע מעקף לצינור ניקוז שגרם לרטיבות בתוך הקיר.
חוות דעת:
מקצוען! תיקתק את העבודה - הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי וידר, תל אביב.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מעבה מזגן של חברת אלקטרה למזגן של תדיראן.
חוות דעת:
עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. איתר את הנזילה מהמעבה, תקלה שהצריכה התלפתו. לאחר כמה ימים הגיע עם הציוד הנדרש כולל מנוף. ההתקנה היתה מקצועית ונתנה אחריות על המוצר. סהכ קובי עשה עבודה מקצועית לשביעות רצוני המלא. גם המחיר היה סביר. בהחלט אשתמש בשרותיו בעתיד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון קול, תל אביב.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון הנזילה במזגן עילי של חברת תדיראן, 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אחרי חודש התקלה חזרה, ניסיתי להשיג אותו כמה פעמים ולא ענה ולא חזר אלי. חיפשתי טלפון אחר של העסק והגעתי לשותף שלו שהבטיח שיבוא ולא הגיע. התקשרנו אליו מטלפון אחר והוא ענה. הוא פשוט סינן אותי. האחריות בתוקף, מישהו אחר מהחברה הגיע לבסוף, מילא גז ואמר שהנושא בעיתי והציע להחליף למזגן חדש.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
סינדי יענקוביץ, תל אביב.
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן אינוונטר של חברת אלקטרה, שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
היה מצוין! הכל היה טוב- המחיר וגם השירות. הוא הגיע מאוד מהר ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבי בלר, תל אביב.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן וניקוי.
חוות דעת:
היה מעולה! בתום השירות הטכנאי זיהה בעיה, פירק את החלק והבטיח לחזור ולתקן ומאז נעלמו עקבותיו.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
רוזי מוזס, תל אביב.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 16/07/2018
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני הלוי, תל אביב.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה! פתר לי בעיה שאף אחד לא הצליח לתקן, הוא היה מקצועי ואמין ביותר! אין לי מילים! בחור מנומס ונעים. עשה כל מה שרציתי פשוט תענוג! הוא גבה מחיר סביר ביותר וגם נתתי לו טיפ בשמחה, היה שווה כל אגורה! אני מקווה שכל בעלי המקצוע יהיו אמינים ומקצועיים כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון וגר, תל אביב.
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
הברזה מתיקון של מזגן.
חוות דעת:
עבדתי איתו כבר בעבר ועכשיו הזמנתי אותו שוב על מנת לעשות תיקון והוא פשוט לא הגיע ולא הודיע לי. התקשרתי שוב וקבענו תאריך חדש וגם בו הוא לא הגיע מבלי להודיע. בסופו של דבר נאלצתי לקחת מישהו אחר.
איכות
8
זמנים
2
יחס
8
5
כללי
גירסאות
יונתן גורמן, תל אביב.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
תחזוקת מזגנים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק