מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.12
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.28
זמנים 9.06
מחיר 9.10
איכות 9.28
דירוג כללי 9.12
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גבריאל עמוד, תל אביב.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במזגן מרכזי מחברת אלקטרה בעל 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
קובי איתר את התקלה במהירות, הוא נותן שירות מכל הלב ובעלות מעולה, הוא איכותי, בעל מקצוע למופת ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נתי וולפרט, תל אביב.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
החלפה מאייד למזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה אחלה! הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדם בר חיים, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני קבלים במזגן ריצפתי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא לא עשה את העבודה כמו שצריך, אחרי כמה ימים הבעיה חזרה. חוץ מזה הוא היה בסדר.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
חנה ד. תל אביב.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל זינגר, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורות ניקוז בשני מזגנים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי וטוב, עשה הכל במהירות. הגיע די מעכשיו לעכשיו והוא היה הכי זול מבין השלושה שבדקנו איתם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב אורטנר, תל אביב.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הגיע בזמן כמו שקבע איתנו, בזמינות טובה. המזגן שלי לא קירר, הוא בדק ופתח סתימה. היה אמין ואמר שזה תיקון זמני בלבד, שזה עלול לחזור ולכן צריך לעשות טיפול יותר נרחב. מדובר בתיקון בעלויות גבוהות אז אני משער שאזמין מישהו נוסף כדי להתרשם מעוד חוות דעת. נכון לעכשיו זה פתר את הבעיה באופן זמני כמו שאמר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אור בר נתן, תל אביב.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מטפטף בחדר השינה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור חוץ מזה שהוא ביטל ברגע האחרון ביום שקבענו והגיע למחרת.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אריק להב, תל אביב.
אשרור: 20/09/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלת חיישן במזגן.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) קובי הגיע בדיוק בזמן, בשעת ערב מאוחרת, בתקופה הכי חמה ועמוסה. התנצל שלא יכול היה להגיע מייד ''רק'' תוך שעה וחצי. את התקלה איתר במהירות, פרק את המזגן לגורמיו והחליף רכיב. המחיר היה הוגן. על הדרך, הסביר לי איך אני יכול לתקן בעצמי תקלה במזגן אחר בבית. איש הגון מקצועי ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון ס. תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילת מים ממזגן.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מהיר ויעיל. הבעיה טופלה לשביעות רצוני המלאה. קובי ושותפו שמעון היו אדיבים מאד. המחיר הגון בהחלט. אני בהחלט שבע רצון מהשירות, ואם אזדקק לשירות בעתיד אפנה אליהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי יאנקו, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן 2 כ"ס של חברת אלקטרה, כולל אספקה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עבד המון זמן, במשך כמה שעות טובות והתקשר לפני שהגיע. הוא גם עדכן לאן הוא מעביר את המזגן, עבד טוב ואין תלונות.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 169 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק