מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עופר
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.86
מחיר 9.88
איכות 9.92
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שלומי קרבון, אורנית.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
תיקון דליפה והחלפת ברז ראשי.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי סיסו, ראש העין.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז. עשה עבודה ממש מעולה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה לבנון, ראש העין.
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של כיריים חשמליים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! מאוד ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל כהן, רעננה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
העברת צנרת של גז לשני מטבחים באותו מתחם.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן, הוא נותן אמון באנשים, סך הכל היה היה מעולה והייתי מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר צדיק, הוד השרון.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
חיבור של גריל גז.
חוות דעת:
היה מצוין! היתה בעיה כיוון שהמכשיר הגיע בחיבורים אמריקאיים. מצא פתרון תקני ובטוח. גם המחיר הוגן מאוד. איש מקצוע מצויין ואדם ישר ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ר. כוכב יאיר.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
העתקה של ברז גז לכיריים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ושירותי. תגובה וטיפול מהיר. כבר בטלפון המענה היה לענין ובהמשך הגיע מהר ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת רז, פתח תקווה.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודות גז נוספת עבור מנגל, בחדר המרפסת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! היינו סופר מרוצים. מחיר טוב, נחמד, אדיב, שירות מעל ומעבר. היה ממש מאה אחוז, יחס מצוין והוא הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ג., הרצליה.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז בבית.
חוות דעת:
הוא היה מהמם. הגיע אלי פעמים כדי לתקן לי את התקלה אך לא גבה עלות בפעם השניה. היה ממש הוגן ואמין. אני חושבת שהמחיר שלו אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני דדון, פתח תקווה.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז למנגל וסעפת עם 3 ברזים ליד ארון גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מדובר בבן אדם חריג לטובה. כל מה שאני יכול להגיד עליו טוב, הוא מעל עשר. הוא בעל מקצוע שירותי, נחמד מאוד ומדהים. הצעת המחיר שהוא נתן טובה מאוד ביחס למתחרים. הוא היה גמיש בזמנים ובא לקראתי. ההתקנה נעשתה באופן מקצועי והוא גם עלה על שני ליקויים מהתקנה קודמת שנעשתה. אני ממליץ עליו בחום והלוואי וכל בעלי המקצוע היו כמותו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ק. רמת גן.
אשרור: 19/11/2018
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז גז ראשי ליד הכיריים, חיבור כיריים חדשות ובדיקת המערכת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. כל הכבוד על השירות! הוא הגיע בהתראה קצרה עם כל הציוד הכי מקצועי והאביזרים הנילווים לצורך ביצוע העבודה. הוא הפגין ידע מקצועי ועשה עבודה נקיה ויפה. לדעתי היה מאד הוגן במחיר וגם אדיב ומסביר פנים. שמחתי להכיר אותו ואמליץ עליו לכל חברי ומכרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק