מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עופר
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.78
מחיר 9.15
איכות 9.65
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 97 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליה בהרל, הוד השרון.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! היה מאוד מקצועי הגיע בזמן ולדעתי גם לקח מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אודי רפאל, רעננה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
עופר היה מאוד יעיל, ממש על הכיפאק. הגיע במהירות, עשה את עבודה מהר, רואים שהוא מקצועי. בחור נחמד וגם המחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית פריאל, רעננה.
אשרור: 20/02/2019
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריס.
חוות דעת:
אדם מאוד נחמד ומקצוען.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מייקל הילמן, הוד השרון.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תיקון כבל לתריס ידני.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא בא בזמן, היה מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוני קיוויתי, רעננה.
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שנתקע.
חוות דעת:
עופר עשה עבודה טובה. הוא לא התייאש עד שהצליח לתקן. גבה מחיר הוגן ודבק במחיר שנקב בו בטלפון למרות שעבד על תיקון התריס למשך 3 שעות! לא הייתי בבית בשעת התיקון והוא עדכן אותי בטלפון לאורך העבודה וגם נתן ייעוץ חינמי לגבי משהו אחר. היה ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל וולף, הוד השרון.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
האמת שיש לי דברים טובים להגיד עליו. קודם כל הוא הגיע בזמן, אמר בטלפון את המחיר ועמד במסגרת המחיר המדובר. אפשר לסמוך עליו, איש הגון. התיקון היה מאד מקצועי, התריס הוא חשמלי ומסובך. הוא אדם נחמד, אדיב ועומד במילתו. הייתה אווירה נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
לירון ביטון, הוד השרון.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא מאד מקצועי ,מבין את התקלה באופן מהיר, מאד חביב, אדיב ונחמד. המחירים הוגנים וזה מאד חשוב. העבודה שלו זריזה ומקצועית והוא איש מקצוע אמין מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירמי הופמן, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הגיע בזמן, היה הוגן במחיר לדעתי ונתן יחס טוב. היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה עירון, תל מונד.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רשתות
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי ע. תל אביב.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 97 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק