מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עופר
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.78
מחיר 9.15
איכות 9.64
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדריאן ה. תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקונים של ידיות ושלבים בתריס זז.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, קיבלתי רושם טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
הדס פוירשטיין, תל אביב.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה והחלפת רצועה חיצונית.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה. היה מהיר, מדויק ואמין. הוא הודיע בטלפון שהוא לא עומד בלוח הזמנים המקורי והציע חלופה כדי לא לעכב אותי. בתום העבודה, אחרי שכבר שילמתי, שאל אם אני זקוקה לעזרה בתיקון נוסף שקיים ללא תשלום. הוא היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה קהת, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
החזרת תריס גלילה שנפל והחלפת רצועה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה 10, הגיע מתי שקבענו, עמד במחיר שאמר ועשה עבודה טובה. הוא ממש היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב נווה, תל אביב.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה אחלה, ממש! הייתה לי בעיה קטנה עם התשלום עבור השירות והוא היה סבלני לגבי זה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי סלומון, תל אביב.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה מסוג מתכת בסלון ובתריס קטן.
חוות דעת:
אמנם עופר מאוד חביב בדיבורו והגיע מהר, אבל לצערי בסופו של דבר השאיר תחושה לא אמינה. בהתחלה המחיר שנקב ניראה לי גבוה אבל לא בלתי סביר ואישרתי העבודה. תוך כדי עבודה בדקתי באתר של מידרג וראיתי שהמחיר גבוה משמעותית מטווח המחירים שמדווח שם. הראיתי לו את זה והוא שאמר שהנתונים באתר לא מעודכנים ושהוא עובד לפי מחירון אחר של מידרג - הוא הראה לי צילום של מסמך כזה בנייד שלו. לפי בירור עם מידרג אין כזה מחירון. באמצע עבודה הוא הציע לי לעשות עבודות תחזוקה במחיר מסוים לכל תריס, ואמר שבלי זה צפויות לי תקלות. חששתי מזה ולכן הסכמתי, אבל בסוף כששאלתי מה כללו העבודות הוא אמר "כל מיני" ולא היה מסוגל לפרט. ממה שאני ראיתי הוא החליף רצועות ובדק שאין ברגים בולטים במסילות. כשסיים את העבודה התארגן ללכת והיה צריך "לעודד" אותו לתת תעודת אחריות וחשבונית. אחרי שהלך הסתבר שכשהתריס יורד יש נקישות. לבקשתו שלחתי סרטון של זה. הוא טען שזה לא רציני ושבגלל בעיית בריאות הוא לא עובד באותו יום, אבל יבוא בהמשך. אחרי זה שלח הודעה להגיד שהוא עדיין לא מרגיש טוב אבל לא שכח. בינתיים הוא לא הגיע.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
7
6
כללי
גירסאות
ירון מ. תל אביב.
משוב: 26/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד. לא עשיתי סקר מחירים אבל להרגשתי זה היה מחיר גבוה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שירלי גריפל, תל אביב.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
תיקון גלגלים של ויטרינת הזזה גדולה מאוד ושלבים שבורים בתריסים.
חוות דעת:
עופר נתן שירות מעולה. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מעולה, עם חיוך גדול וסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס גגן, תל אביב.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
עופר היה מעולה! הוא היה ממש זמין, הגיע בדיוק כשרציתי, היה מקצועי ועשה את העבודה מהר. מעבר לכל זה, הוא גם איש מאוד נעים ונחמד. הוא היה ממש תותח! יש לי בבית המון תריסים חשמליים וברור לי שבמקרה של תקלה, אני מבקשת ממנו שוב להגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה איזנברג, תל אביב.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס כולל החלפת שלבים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, גילה מקצועיות והגינות. שמח שלקחתי אותו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי מ. תל אביב.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מנגנון והחלפת רצועות בתריס.
חוות דעת:
שירות מעולה. הגיע בזמן, פתר את הבעיה בצורה מקצועית, הסביר והציע חלופות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק