מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.92
מחיר 9.82
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון גולדנצוויג, גני תקווה.
אשרור: 12/07/2020
משוב: 27/06/2019
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקה ב. רמת השרון.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון רצועה של תריס ידני.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה חנקס, רמת גן.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע בשני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, עמד בדיוק בזמן שקבע ועבד ביושר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב וייס, תל אביב.
אשרור: 18/05/2020
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, בסופו של דבר היינו מרוצים ממנו ומהעבודה שהוא ביצע, אמנם הוא הגיע בקצת איחור אבל בסופו של דבר ביצע עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מריו נתנזון, תל אביב.
אשרור: 04/05/2020
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! ממש מעולה. הוא נתן לי אופציות לשני סוגי מנועים והוא עמד במחיר שקבענו מראש. הוא התאים את עצמו לשעות שנוחות לי והתאמץ מאוד כדי לסיים את העבודה. אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוטן ט., תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון חיבור עבור תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
עודד הגיע אלינו והוא עשה עבודה מצויינת. התרשמתי ממנו לטובה ללא ספק. הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר בן דוד, תל אביב.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק פפרמן, תל אביב.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת מרפסת שהותקנה בצורה לא נכונה.
חוות דעת:
הזמנו אותו לדירה עבור תקלה בדלת מרפסת כבדה מאוד שלא הותקנה נכון מההתחלה. הוא בא, ישר הבחין בבעיה והציע פתרון. אמר שאין לו את החלקים וישיג אותם תוך כמה ימים. באמת אחרי כמה ימים חזר אלינו עם בחור נוסף והם ביצעו עבודה יפה ונקייה. דיברו איתנו אחרי כמה ימים לראות שהכל באמת הסתדר ותקין והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל מיטלמן, תל אביב.
אשרור: 27/04/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מצוינת והיה נחמד. המחיר היה טיפה יקר בעיניי אבל הוא היה מעולה אז זה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה אורן, תל אביב.
משוב: 26/04/2020
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק