מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.94
מחיר 9.79
איכות 9.89
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדוה ענבר, יהוד.
אשרור: 30/11/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ארבע דיזות בכיריים מחברת בוש.
חוות דעת:
השירות שלו היה עשר! הוא הגיע בזמן, היה מאד מקצועי, יעיל ומאד נחמד. הוא עשה את העבודה כמו שצריך ואני מאד ממליצה. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורנה אלחנתי, יהוד.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלקים בכיריים.
חוות דעת:
היה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי סגל, יהוד.
אשרור: 16/05/2019
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
החלפה של דיזות בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד שתיל, יהוד.
אשרור: 04/02/2019
משוב: 04/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזות בכיריים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא נחמד, מקצועי, אדיב וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר מלמד, יהוד.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
החלפת דיזות בכיריים.
חוות דעת:
שירות מעולה! חיים מקצועי, נחמד ודייקן. קבעתי איתו שעה והוא פשוט הגיע מתי שקבענו לדירה, עשה את העבודה בזמן והלך. התקשרתי לשאול למה הוא לא הגיע והוא הפתיע אותי ואמר שכבר היה וסיים את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנסטסיה טורצ'ין, פתח תקווה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור משולב עם כיריים של חברת מאסימו והחלפת צינור גז תקול.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש זמין, אנחנו התקשרו בשישי וכבר אחר שעה הוא היה אצלנו, הוא מקצועי מאד ופתר את הבעיה, הוא אדם מדהים, סבלני והסביר כל דבר שעשה וגם העלות היתה ממש זולה והוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמליה כהן, רמת אפעל.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז של חברת סאוטר שכלל החלפת דיזות.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור! הגיע מהר, היה מקצועי ולא הגזים במחיר שגבה. בנוסף, התקשר אלי פעמיים כדי לעדכן בעוד כמה זמן יגיע. אני ממש מרוצה! המלצתי עליו לבני שגר בקיבוץ רמת הכובש, זה לא באזור הפעילות של חיים אבל למרות זאת עזר לו טלפונית. כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליליאן מייבסקי, ראשון לציון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כפתור הצתה בכיריים.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו, לקח מחיר הגון, השאיר את החלק המקולקל על השיש כדי שאראה מה החליף ועכשיו הלהבה עובדת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית קיי, רמת גן.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
חיים היה עשר, הוא מאוד נחמד ולא יכול להיות יותר טוב מזה. אפילו לקח פחות ממה שאמר בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שפי, רמת גן.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזות בכיריים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 705 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק