מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאור
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.95
מחיר 9.83
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דינה רחמני זילברשטיין, רחובות.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, בסוף לא היה צריך לתקן אז הוא רק בדק, הגיע אפילו לפני הזמן שהוא אמר, לקח מחיר קצת פחות ממה שהוא אמר לי מראש, היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניצן פויליץ, רחובות.
משוב: 04/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית הסן, באר יעקב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במדיח הכלים.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע בזמן שקבענו, היה אדיב ואפילו השתדל לשמור על ניקיון במהלך העבודה. לבסוף, התברר שהתקלה לא ניתנת לתיקון ולכן גבה רק עבור עלות הביקור ואיפשר לי להשתמש באחריות על הביקור הנוכחי על מכשיר חשמלי אחר לפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן חג'בי, רחובות.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור אפיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא מקצוען לגמרי, בסופו של דבר הוא גבה מחיר סביר לדעתי לתיקון ותיקן כמו שצריך, היה זמין כל הזמן ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל בר יוסף, רחובות.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלת מנוע במדיח כלים של חברת סאוטר.
חוות דעת:
נאור היה אדיב ונחמד, ובדק אם הבעיה היא רק הקבל או המנוע כולו. הוא החליף את הקבל אבל ראה שזה לא פותר את הבעיה ולכן לא הצליח לתקן את המדיח. הוא עשה כמיטב יכולתו ועשה רושם מאוד אמין ומקצועי. בגלל שהבעיה לא נפתרה הוא לא לקח תשלום על הקבל שהחליף אלא רק תשלום שהיה הוגן בעיני על הבדיקה שעשה, ואני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אסתנובסקי, רחובות.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיית תוף מכונת כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
נאור היה אחלה! נתן טיפים, הגיע בזמן, תקתק את העבודה, מקצועי, נעים הליכות, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבית אלוש, נס ציונה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על מדיח מקצר.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! הסביר לי בטלפון איך לפתוח חלק במדיח, אמר לי לבדוק אם הגומייה שם שרופה ואכן כך היה. אמר לי ללכת לקנות מהחנות והדריך אותי איך לשים אותה נכון והתקלה נפתרה! אני סופר מרוצה :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ל. בית גמליאל.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים שעשה המון רעש אך לא עבד.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד. תיקן מדיח שהחליט לשבות. עלה על הבעיה מיד ותיקן לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שראל ג. נס ציונה.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
נאור היה מקסים. כבר בשיחת הטלפון ניסה לברר בעזרתי היכן בדיוק הבעיה. קבענו שיגיע למחרת והוא אפילו הקדים (בתאום). הגיע מצא מייד את הבעיה שמנעה את כניסת המים למדיח, הסביר, החליף את החלק הבעייתי ואפילו נתן טיפים לעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לוי, רחובות.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט במייבש של אלקטרולוקס.
חוות דעת:
עשה עבודה אצל הבת שלי, היה בסדר גמור, פתר את הבעיה והיה נחמד מאוד, היה בקשר איתי והסביר לי בדיוק מה הולך לעשות. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 340 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק