מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאור
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.85
מחיר 9.58
איכות 9.78
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רמי ערמון, רחובות.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורית למכונת כביסה של חברת Maytag.
חוות דעת:
נאור היה מעולה. הייתי מרוצה מהאישיות ומהעבודה שביצע, מהדיוק והנכונות לעזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר מתן, נס ציונה.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד התחיל להסביר לי טלפונית מה זה יכול להיות והחלטנו שיבוא אלי לבדיקה. הוא ערך בדיקה מקיפה והבין שאין טעם לתקן את המכונה ויעץ לקנות חדשה. הוא הסביר מה הבעיה בדיוק, היה סבלני ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ב. רחובות.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בתנור אפיה.
חוות דעת:
יעיל, נתן הצעת מחיר מראש שהייתה סבירה ביותר. היה יותר ממקצועי, אדיב ודייקן! תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה בן בסט, רחובות.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
ביקור ובדיקת תנור של חברת בוש.
חוות דעת:
אני קצת התבאסתי, הוא בא וניסה לסדר את התנור והיה חסר לו חלק. הוא ניסה לבוא שוב ושוב אך לבסוף וויתרתי והוא גבה עבור הביקור בלבד. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה גורדון, מזכרת בתיה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת WHIRLPOOL שכלל איתור והוצאת עצמים שנתקעו במשאבה.
חוות דעת:
זמין, חיובי ונחמד ממש. התקשר גם אחרי הביקור לאחר שביצע בירור נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לוי, רחובות.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במייבש של אלקטרולוקס.
חוות דעת:
שבוע אחרי שטען שהחליף תרמוסטט אותה תקלה חזרה, קראתי לו שוב, עשה מה שעשה, אחרי שהלך המייבש שוב עבד, 3 ימים אח"כ חזר על עצמו, התקשרתי אליו ואז כבר לא רצה לבוא ואמר שכנראה יש בעיות אחרות. קראתי לטכנאי אחר והוא אמר שהתרמוסטט שהיה קיים שם זה התרמוסטט המקורי של החברה והוא לא החליף כלום, רק התפס היה שבור.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
9
יחס
9
0
כללי
גירסאות
אושרי רגרמן, נס ציונה.
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת תנור אפייה של חברת קוסנטרוקטה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי מאוד, המחיר שהוא גבה היה הוגן. נראה טכנאי מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורינה איזיקל, מזכרת בתיה.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה אמין, עבד יפה ועלה על הבעיה מהר, מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלורינה וייסמן, רחובות.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! גילה את הבעיה מהר, היה זמין ותיקן טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר מזרחי, רחובות.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש של חברת בלומברג.
חוות דעת:
בסדר גמור, נחמד מאוד, מקצועי, הגיע בזמן בדיוק בשעה שקבענו, בסוף הבעיה לא הייתה במייבש אלא בחשמל בבית אז זה לא היה כל כך רלוונטי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 442 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק