מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.77
מחיר 9.83
איכות 9.81
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל פידלר, תל אביב.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קודן לרכב מסוג יונדאי 2006.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עבודה טובה ושירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר א. תל אביב.
אשרור: 09/03/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח המקשים של הקודן.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! החליף את הכפתורים של הפאנל וחיזק את הקודן שהיה גם רופף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיאן אבולעפיה, תל אביב.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קודן לרכב מסוג הונדה שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, מהיר ומקצועי. הגיע ביום הבחירות בבוקר, היה זמין ועזר לי בעוד תקלה. המחיר הוא סביר והגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ולוקוב, תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
הסרת קודן.
חוות דעת:
בני פשוט איש מקצוע נהדר ומומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור שמר, תל אביב.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
הסרת קודן מובילי לרב מסוג ניסן גוק.
חוות דעת:
בני היה נהדר, ממש נפלא, הגעתי אליו בשעה של הסגירה והסכים לטפל בי באותו רגע, היה נחמד, לעניין, זריז ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב לוי, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
פירוק קודן ברכב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים ואפילו היה הרבה יותר מהיר ממה שחשבתי, הגיע תוך עשר דקות, העניק לי שירות ממש ממש טוב, אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן אליאס, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון קודן שכלל החלפת גומייה.
חוות דעת:
היה מדהים. הוא היה מאוד מהיר, המחיר ממש טוב ביחס לכל ההצעות שקיבלתי ויותר מזה, הוא לא היה בטוח מה הבעיה אז הוא סידר לי משהו ואמר שאם זה לא יעזור אז הוא יחליף את הכרטיס ויקזז לי את המחיר שכבר גבה. הוא היה ממש הגון. עד עכשיו הכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום א. תל אביב.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בקודן.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה בקודן של הרכב, השמעתי לו את הבעיה בטלפון כי היו צפצופים והוא הדריך אותי מה לעשות. עשיתי את מה שאמר וזה פתר את הבעיה מבלי שהוא גבה תשלום! מגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל כהן, תל אביב.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קודן ברכב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הוא זמין, נגיש, ידידותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף טורק, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
ניתוק קודן ברכב מסוג שברולט שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, המחיר שגבה נשמע לי סביר ביותר והייתי מאוד מבסוט.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 307 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק