מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.84
מחיר 9.43
איכות 9.81
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איל רובינשטיין, רמת גן.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז גינה
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה ברזילי, גבעתיים.
משוב: 12/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אנחנו מרוצים בסך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף גולני, רמת גן.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
צילום תרמי לאיתור נזילה בקיר אמבטיה ותיקון.
חוות דעת:
היה ממש בסדר, שרות מצוין, הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך. המחיר היה כמו שתאמנו, סביר מאוד. הוא הגיע פעמיים פעם לאתר את הנזילה ופעם לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אפשטיין, רמת גן.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בחצר בית פרטי.
חוות דעת:
היה מעולה ממש! חיכה שאנחנו נגיע, היה בן אדם מאוד נחמד, בדק והלך לעוד כמה בורות ביוב ובדק אותם, פתח את הסתימה כמו שצריך, ניקה אחריו והיה נראה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה שוורץ, רמת גן.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז המים ברצפת המקלחת.
חוות דעת:
השירות היה מהיר יעיל מקצועי. לאחר איתור הבעיה הטיפול נעשה כפי שמצופה. הכל עבד מהר ולשביעות רצון כולם וברוח טובה ויפה. ממליצה בחום ובלב שלם על גיא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה גרבנצ'וק, רמת גן.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לנזילה בניאגרה, החלפת מצוף וגומייה.
חוות דעת:
גיא היה פשוט נהדר! בפעם הראשונה שהגיע אליי הבעיה לא נפתרה אז הוא חזר פעם נוספת ולא לקח עליה כסף. הוא בחור מאוד מקצועי ואמין ואני ממש שמח שלא ויתר עד שהצליח לפתור עבורי את הבעיה. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן מנה, רמת גן.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד מאוד ובאמת אין לי מילים. הוא עמד בזמנים, ובסוף גם לקח מחיר נמוך יותר ממה שסיכם איתי. אם אצטרך בוודאי שאיעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה ריטר, גבעתיים.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב בחצר בניין.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור, הוא היה מקצועי, נעים, סימפטי ומחיר הוגן. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי ד. רמת גן.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור שרותים.
חוות דעת:
גיא היה מעולה, מהיר, זמין, המחיר הוגן לדעתי, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה קפלן, גבעתיים.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בחדר אמבטיה שכלל התקנה של כיור וארון אמבטיה בעקבות פיצוץ .
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מהיר, בעל יחס אישי חם, אדיב, מסביר פנים ונעים . הדבר היחיד שהיה סביר מבחינתי הוא המחיר שלדעתי היה מעט גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק