מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.87
מחיר 9.64
איכות 9.91
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני שפניר, מודיעין.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ד. מודיעין.
אשרור: 05/03/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור חלוד בחדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה פשוט נפלא! גיא היה נהדר, גם הגיע בזמן וגם עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר נח, מודיעין.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ראשי במטבח.
חוות דעת:
יחס מעולה, ממש נחמד, אדם אדיב, ישר, הגיע מהר ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ה. לפיד.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בזמן, אדיב, מקצועי. גבה את הסכום עליו סיכמנו. עשה עבודה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב פניגר, מודיעין.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
התקנת אל חוזר לשעון מים.
חוות דעת:
גיא היה מצוין, הגיע מהר ועשה עבודה טובה, פתר את הבעיה והמחיר היה סביר בהתאם למה שנקבע מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל בן עמי, מודיעין.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור לדוד מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע לפני הזמן עם רצון טוב ונכונות לעשות עבודה טובה. העבודה בפועל היתה 20 דקות. הוא מאוד מקצועי.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר שמיר, מודיעין.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
התקנה של ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא נתן שרות בסדר גמור. הוא דיבר איתי יום לפני, הלך לחנות, שלח תמונות של ברזים, אמרתי איזה אחד לקנות והוא התקין אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית כובאני יעקוקוביץ, מודיעין.
אשרור: 03/10/2018
משוב: 23/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות.
חוות דעת:
מקסים מכל הבחינות! הגיע בזמן שאמר שיגיע. תיקן במקצועיות והיה אדיב, מנומס והוגן. כשפספס חזר מייד ושיפר. בחור מקסים .
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שלזינגר, מכבים-רעות.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביוב של הבית.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הכל היה בסדר, תיאמנו זמנים והיינו בקשר טלפוני כל הזמן, הכל היה טוב. אני חושב שהמחיר היה בסדר, אבל לא עשיתי השוואת מחירים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פזית הלוי, מודיעין.
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
תיקון סיפון במטבח.
חוות דעת:
ממליצה עליו בחום, הוא אחלה בחור. עשה הכל בצורה מאוד מקצועית, הלך וקנה את כל הציוד הדרוש תוך כדי שהוא מעדכן אותנו בכל. גבה מחיר טוב מאוד, השקיע המון זמן עד שווידא שהכל יהיה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 162 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק