מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.84
מחיר 9.43
איכות 9.81
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אנה גור, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מכונת כביסה של חברת אייר והארכת צינורות של המכונה, קידוח וחיבור צנרת והתקנת ברז מים חדש.
חוות דעת:
הוא בחור מגניב, גבה מחיר אטרקטיבי לאחר סקר שוק שעשיתי, הגיע בזמן ואף הקדים שזה היה עבורי מצוין, הוא ביצע עבודה מקצועית, הגיע מאורגן עם כל החלקים והציוד הדרוש לעבודה, בחור חמוד, נחמד ממש ואני יצאתי פשוט מבסוטה מכל הבחינות האפשריות. הוא בעל מקצוע נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ש. תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים בדירה.
חוות דעת:
בחור חמד, מקצועי ויעיל, סה״כ הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי דגן, תל אביב.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור חיבור בין האסלה לביוב המרכזי.
חוות דעת:
גיא היה מאוד נחמד, מאוד שירותי והגיע בזמן שהבטיח. ביצע את העבודה ולקח את הסכום כסף שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי ט. תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה ואיטום והחלפת צינור שרשור בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב זוי, תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
הוא הגיע מעכשיו לעכשיו, נתן לי ייעוץ טלפוני לפני וביצע עבודה טובה מאוד. הוא השאיר אחריו מסודר ואני איעזר בו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר פרוימוביץ, תל אביב.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמן ואפילו הקדים וחיכה לי, היה נחמד ונעים. הוא קצת הסתבך עם הברז אבל לא וויתר ועשה את העבודה ובנוסף לקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל גולובוב, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
גיא היה מעולה, הייתי מרוצה מהזמינות שלו, מהמחיר שלקח ומהזמן שלקח לו לתקן .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב בר, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניאגרה וכיור שירותים.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, הוא היה מקצועי, שירותי ועבד טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת רפאל, תל אביב.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה. הוא היה נחמד, מקצועי ואדיב, הגיע מהר וניסה לעזור מעבר. החיסרון היחיד היה שנתן מחיר טיפה יקר, אבל זה היה המחיר שסיכמנו מראש וסך הכל הוא היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ש. תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הראשי של הבניין.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 137 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק