מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מתן
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.79
מחיר 9.68
איכות 9.89
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איגור ר. חולון.
אשרור: 28/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה ותיקון טפטוף בניאגרה בשירותים אחרים.
חוות דעת:
שירות מדהים גם ברמה המקצועית, גם ברמה האישית וגם "מסביב" - השאיר את המקום נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיתי ה. חולון.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בשני ברזים ונזילה בחיבור בין האסלה לצינור בקיר.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עבודה מקצועית במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית גלסגל, בת ים.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור בין הניאגרה לאסלה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. שירותי, בדק את הניאגרה באופן מקיף ועשה מעל ומעבר. עמד בזמנים, המחיר סביר והוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרגורי ו. רחובות.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
טיפול בנזילה באסלה הכולל פירוק והרכבה של האסלה.
חוות דעת:
איש מדהים, מקצוען, עשר בכל מובן. הוא עבד בעדינות, דייקנות, קפדנות ואני נותן לו את ההמלצות הכי טובות. הוא הסביר והיה סבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי לוי, רחובות.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע קצת באיחור והתקין כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה וייס, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
איתור ופתיחת סתימה באסלה על ידי מצלמה תרמית והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא ביצע את העבודה, הנזילה הפסיקה, הוא לא כל כך עמד בזמנים שקבענו כי היה בעבודה קודמת אז הוא התעכב בכמה שעות, בסך הכול אני יכולה לומר שהוא היה נחמד. בפעם הראשונה הוא הגיע לבד ולא הצליח לאתר את הנזילה ופעם שנייה הגיע עם מישהו ומצלמה תרמית, בנוסף הוא הגיע פעם שלישית כי הייתה נזילה בצינור שמחבר בין האסלה לקיר והוא החליף את הצינור. אני יכולה לומר שבסך הכול אני מרוצה.
איכות
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
לורן נחום, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מאוד מנומס, מקצועי, אדיב, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני אלון, גבעת שמואל.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה ותיקון שרוול של האסלה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מתן נתן מענה מהיר, מקצועי וענייני. פתר את הבעיה די במהירות ואני יצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניבה נתן, רחובות.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
קיבוע אסלה בעזרת מלט וברגים.
חוות דעת:
מתן היה בסדר גמור, היינו מרוצים. היו לנו שירותים שהתנדנדו והוא הגיע, קיבע הכל עם מלט וחיזק עם ברגים. סידר את הכל מחדש ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד ג. פתח תקווה.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בין אסלה למיכל הדחה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מצוין! מתן היה פשוט מעולה. ביום שהזמנתי אותו הגיע בזמן ומצא מהר את תקלה. לא היה איתו את החלק שהיה צריך להחליף אז הוא יצא למצאו בחנויות בסביבה (בחול המועד סוכות). החנויות היו סגורות, או שלא היה מה שצריך. תיאם הגעה למחרת, תיקן את הנזילה מאוד מהר ולקח מחיר מאוד הוגן. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 406 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק