בסך הכול אני מרוצה. מתן בחור טוב, הוא היה אמין ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איגור ר. חולון.
אשרור: 28/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה ותיקון טפטוף בניאגרה בשירותים אחרים.
חוות דעת:
שירות מדהים גם ברמה המקצועית, גם ברמה האישית וגם "מסביב" - השאיר את המקום נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיתי ה. חולון.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בשני ברזים ונזילה בחיבור בין האסלה לצינור בקיר.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עבודה מקצועית במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית גלסגל, בת ים.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור בין הניאגרה לאסלה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. שירותי, בדק את הניאגרה באופן מקיף ועשה מעל ומעבר. עמד בזמנים, המחיר סביר והוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת ר. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מעולה! מתן הסביר לנו בכל שלב מה הוא הולך לעשות ואיך ונתן לנו אפשרויות לבחירה. היה נעים ואדיב. הזמנו את מתן כי האסלה התנתקה מהרצפה. הוא איתר סדק באסלה ולכן הציע לנו להחליף את האסלה במחיר סביר לגמרי. האסלה הגיעה תוך פחות משעה והוא התקין אותה סילק את האסלה הישנה והשאיר את האיזור נקי. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן דביר, תל אביב.
משוב: 20/09/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה מדהים מכל הבחינות, היחס, השירות והמחיר שהיה בעיני ממש הוגן. הוא נורא מקצועי, טיפל בבעיה מהר מאוד ונתן הרגשה נעימה ושל מקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוך נ. תל אביב.
משוב: 21/05/2023
תיאור השירות:
החלפת אסלה וניאגרה והתקנת צינור ניקוז לאסלה.
חוות דעת:
הכל עשר! עמד בזמנים, נתן את הפיתרון הכי טוב, עבד מהר ושירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילי ליבנה, כפר סבא.
משוב: 17/05/2023
תיאור השירות:
החלפת גומיות באסלה נסתרת.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון אשכנזי, תל אביב.
משוב: 13/02/2023
תיאור השירות:
החלפת מחבר של צינור ראש מקלחת ומצוף באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא טיפה איחר אבל הוא היה מהיר וזריז. הוא מאוד מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 847 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.