מתן התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
אלמוג יונה, תל אביב.
משוב: 26/06/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח שכלל החלפת ברז, סיפון ואביזרים נלווים, עבור קשיש ניצול שואה בהתנדבות.
חוות דעת:
האדון אמר שהוא היה מקסים ומאוד התרגש מהעזרה שלו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
200 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
2.0 שעות נתרמו
על ידי מתן
שירות זה נעשה עבור עמותת Helpi.
נגה ל. תל אביב.
משוב: 24/11/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז, תיקון שיש ונזילה בכיור.
חוות דעת:
מתן היה שירותי ברמות, הגיע בזמן ובהתראה קצרה, עשה עבודה פיקס, השאיר סופר נקי והיה גם נחמד מאוד! המחיר היה ממש הוגן, אני מרוצה לחלוטין וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נגה אלון, תל אביב.
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
התקנת ברז לכיור שירותים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש מתוק, הגיע ועשה את העבודה כמו שצריך ובזריז ולקח מחיר סבבה בעיניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס דייצ'מן, תל אביב.
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
החלפה של ברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית גרשוביץ, תל אביב.
אשרור: 28/09/2022
משוב: 27/07/2022
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים בחדר אמבטיה והתקנת ברז במקלחת.
חוות דעת:
היה מצוין!
הייתה בעיה של לחץ מים נמוך מאוד בחדר האמבטיה. מתן סידר במקצועיות ובאדיבות והתקין ברז במקלחת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 847 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.