מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.81
מחיר 9.08
איכות 9.75
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענבר נח, פתח תקווה.
אשרור: 20/12/2018
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
הרכבת ברז בכיור וטוחן אשפה למטבח.
חוות דעת:
הוא היה סופר מקצועי, מעל המצופה. דיברתי איתו בחמישי בערב וכבר בשישי בבוקר הוא היה אצלי! אין היום עוד אנשי מקצוע כאלה, הוא באמת אחד התותחים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נועה גורן, גבעתיים.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! התקשרנו בשבת בגלל מקרה חירום, היה זמין ומהיר ממש! הגיע באמת מהר, היה נחמד מאוד, מקצועי, יסודי. אחלה שירות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה שרפי, רמת גן.
משוב: 16/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנה בריט, רמת גן.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
סידור נזילה מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אמין, מקצועי, השקיע ובדק כמה פעמים. אם נצטרך שוב לא נהסס לקרוא לו. עונה, זמין, קשוב, שירותי ואדיב. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אלי, רמת גן.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
שירות בסדר. הגיע, בדק ופתר את הבעיה. לטעמי המחיר היה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני שפניר, גבעתיים.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא פתר את הבעיה בצורה טובה, נתן שירות ויחס טוב.
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל שדה, גבעתיים.
משוב: 08/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
איש מקצוע אמין. עבודה איכותית.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה גולן, גבעתיים.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ברצפה בבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! קודם כל, הוא בן אדם מקסים. בא בזמן, באמת עושה את העבודה שלו כמו שצריך. לדעתי קשה מאוד למצוא היום אנשים אמינים, במיוחד במקצועות האלה. הוא היה אמין והגון. אני מאוד מאוד מרוצה. אם אני אצטרך אותו שוב אני אתקשר אליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר מנחם, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי ממש מופתע לטובה מהעבודה של אייל :) הייתה בעיה דחופה והוא הגיע מהר ותקתק את העבודה בצורה מקצועית. ממש נהניתי מהשירות הטוב שלו. המחיר שלו גם הפתיע אותי, הוא לקח מחיר הוגן מאוד ולא הסכים לקחת ממני יותר. אני מאוד מבסוט מהעבודה, בהחלט אמליץ עליו לאחרים ומקווה שתהיה לו פרנסה טובה אמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל קומפורט, הרצליה.
אשרור: 29/05/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנת פילטר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רק שבחים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק