מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.81
מחיר 9.08
איכות 9.75
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועה גורן, גבעתיים.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! התקשרנו בשבת בגלל מקרה חירום, היה זמין ומהיר ממש! הגיע באמת מהר, היה נחמד מאוד, מקצועי, יסודי. אחלה שירות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שירה שרפי, רמת גן.
משוב: 16/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנה בריט, רמת גן.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
סידור נזילה מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אמין, מקצועי, השקיע ובדק כמה פעמים. אם נצטרך שוב לא נהסס לקרוא לו. עונה, זמין, קשוב, שירותי ואדיב. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אלי, רמת גן.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
שירות בסדר. הגיע, בדק ופתר את הבעיה. לטעמי המחיר היה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני שפניר, גבעתיים.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא פתר את הבעיה בצורה טובה, נתן שירות ויחס טוב.
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל שדה, גבעתיים.
משוב: 08/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
איש מקצוע אמין. עבודה איכותית.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה גולן, גבעתיים.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ברצפה בבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! קודם כל, הוא בן אדם מקסים. בא בזמן, באמת עושה את העבודה שלו כמו שצריך. לדעתי קשה מאוד למצוא היום אנשים אמינים, במיוחד במקצועות האלה. הוא היה אמין והגון. אני מאוד מאוד מרוצה. אם אני אצטרך אותו שוב אני אתקשר אליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל קומפורט, הרצליה.
אשרור: 29/05/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנת פילטר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רק שבחים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה צרקסקי, תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בערב, היה מאוד זמין ופתר את הבעיה. היה אחלה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה גאנזי, הרצליה.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון, התקנת טוחן חדש ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד נחמד והיה מאוד אדיב. הוא הגיע באותו יום שדיברנו. מבחינת העבודה הוא הצליח לסדר את הסיפון והטוחן. לגבי הסתימה הוא לא הצליח לתקנה. הוא הגיע בלי ציוד מתאים ואמר שצריך להזמין מישהו עם ציוד מתאים שיוכל לסדר את זה. למרות שלא הצליח לתקן את הסתימה גבה על כך תשלום דבר שהפריע לי כי שולם לו על מה שכן הצליח לתקן ולדעתי לא היה צריך לגבות על מה שלא הצליח למרות שהקדיש לזה זמן( זה דרש ממני להביא אינסטלטור נוסף עם מכשור). לגבי המחיר נתן לי מחיר בטלפון ובשטח ציין שזה יותר גבוה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק